111

Один із засновників «Вікіпедії» Джиммі Уейлз запустив соцмережу WT:Social, яка може стати конкурентом Facebook та Twitter, обходячись без реклами й «клікбейтних» заголовків.
Користувачі WT:Social можуть ділитися посиланнями на матеріали і обговорювати їх у стрічці новин, подібної до стрічці Facebook.

Для забезпечення нового продукту Уейлз хоче застосовувати бізнес-модель «Вікіпедії». WT:Social буде покладатися на пожертви невеликої кількості користувачів, щоб обходитися без реклами.

Саме рекламу Уейлз звинувачує у проблемах існуючих на сьогодні соцмереж, адже через неї в найвигіднішому положенні опиняється неякісний контент. Якщо Facebook і Twitter просувають в топ стрічки публікації з найбільшою кількістю коментарів або лайків, то WT:Social буде публікувати насамперед свіжі матеріали. Проте, в соцмережу можуть додати кнопку «upvote», яка дозволить користувачам рекомендувати якісний контент.

Зазначається, що з моменту запуску в жовтні у WT:Social прийшли близько 50 тисяч юзерів. За словами Уейлза, пожертвування на користь нової соцмережі зробили близько 200 користувачів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.