На темі відродження тернопільського аеропорту піарилась не одна політична сила протягом двох десятиліть. Найактивніше – свободівці на чолі з Олексієм Кайдою та Василь Деревляний з “Батьківщиною”. Примітно, що обидва політики робили і роблять це з трибуни обласної ради. Олексій Кайда тоді був головою облради, а Василь Деревляний досі займає крісло першого заступника. Кайді пропіаритись дозволив нардеп-регіонал Ярослав Сухий, який на короткий час прийшов головою облдержадміністрації. Колишній перший секретар Тернопільського міського комітету Комуністичної партії України дозволив пристосуванцям у вишиванкам посидіти один раз в літаку, який звозив задниці чиновників до столиці за рахунок платників податків. Тягнибоківців не знудило покататись на літаку регіонала Богуслава, наданий компаніє “Мотор Січ”, звідки Сухий вистрибнув до парламенту. Нині вже не секрет щодо активної співпраці свободівців з янучарами. Така ж історія і з “ПРиБЮТом”.
Не менша активно освоював тему відродження тернопільського аеропорту Василь Деревляний. Спочатку у двохтисячних. Тепер вже як перший заступник голови облради традиційно забалакує тему. До того обіцяв чесне розслідування і контроль щодо вбивства тодішним керівником області Валентином Хоптяном заробітчанина. Завершилось все поседеньками із чемеровецьким п’яничкою під портретом Януковича. Наші політики не спромоглися, щоб аеропорт Тернополя віддали в концесію іноземним інвесторам. Зараз уряд говорить лише про 4 аеропорти, два з яких наші сусіди – Львів і Чернівці. Чи має ще якісь перспективи наш аеропорт – складно сказати. Добре, що хоч не всю землю розікралита залишили злітну смугу. У часи попередньої влади нею активно користувався Порошенко та Гройсман, які не хотіли труситися по нашому бездоріжжю. Особливо останній кадр, який перевіряв якість ремонту доріг… на вертольоті.
А щодо роботи тернопільського аеропорту – відвідайте його сайт і вам все стане зрозуміло…