Інформація особливо цікава для мешканців будинків №№13,15 по Бульвару Просвіти
Де-кілька днів тому я одержав лист – відповідь Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області щодо нашого звернення з приводу порушень в роботі «торф’яного» котла на котельні по бул. Просвіти, 9. Ця подія співпала із припиненням роботи цього злощасного котла. Спало на думку, що подіяло і справедливість «святкує». Тому змісту відповіді належної уваги не приділялось.
Але, в суботу 04.04.2020р., коли котел знову запрацював, стало зрозумілим, що лист є звичайною відпискою про те, як Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області із серпня минулого року захищаючи права споживачів бореться з порушниками вимог законодавства. Правда, складається враження, що вони разом із Управлінням екології Тернопільської ОДА грають, так би мовити, в команді порушників. А на споживачів всім начхати. Чомусь таке враження складається? Проте надію (на що?!) вселяє коронна фраза в кінці листа: «Дане питання перебуває на контролі Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області.».
І як тут не подякувати за плідну роботу. Тим більше з огляду на те, що Міністерство енергетики та захисту довкілля взагалі не відреагувало на наше звернення.
Прошу ознайомитись із копією листа та чекаю на пропозиції.
Петро Качечка
04.04.2020р