Як у Тернополі захищають права споживачів

Поділитися


Інформація особливо цікава для мешканців будинків №№13,15 по Бульвару Просвіти

Де-кілька днів тому я одержав лист – відповідь Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області щодо нашого звернення з приводу порушень в роботі «торф’яного» котла на котельні по бул. Просвіти, 9. Ця подія співпала із припиненням роботи цього злощасного котла. Спало на думку, що подіяло і справедливість «святкує». Тому змісту відповіді належної уваги не приділялось.
Але, в суботу 04.04.2020р., коли котел знову запрацював, стало зрозумілим, що лист є звичайною відпискою про те, як Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області із серпня минулого року захищаючи права споживачів бореться з порушниками вимог законодавства. Правда, складається враження, що вони разом із Управлінням екології Тернопільської ОДА грають, так би мовити, в команді порушників. А на споживачів всім начхати. Чомусь таке враження складається? Проте надію (на що?!) вселяє коронна фраза в кінці листа: «Дане питання перебуває на контролі Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області.».
І як тут не подякувати за плідну роботу. Тим більше з огляду на те, що Міністерство енергетики та захисту довкілля взагалі не відреагувало на наше звернення.

Прошу ознайомитись із копією листа та чекаю на пропозиції.
Петро Качечка

04.04.2020р



Поліцейські Тернопільщини розшукали 21-річну уродженку Донеччини, котра напризволяще залишила своє семимісячне маля

В Ішкові згорів хлів