Російські соцмережі: статус не змінився

Поділитися

Російські соціальні мережі залишаються персонами нон грата в українському онлайн-просторі. За відповідний проєкт постанови № 3319 проголосували 248 депутатів.

Російські соціальні мережі залишаються персонами нон грата в українському онлайн-просторі. За відповідний проєкт постанови № 3319 проголосували 248 депутатів.

Народні обранці від Донбасу: більшість не голосувала
Як повідомляє інформаційне агентство «Вчасно», з-поміж усіх депутатів від Донецької області стосовно цієї постанови голосували лише двоє народних обранців. Євген Яковенко (округ № 52) віддав свій голос «за», а Валерій Гнатенко (№ 49) — «проти».

Більшість депутатів з Донбасу були відсутніми: серед них — Муса Магомедов (округ № 45), Федір Христенко (№ 46), Юрій Солод (№ 47), Олександр Ковальов (№ 51), Вадим Новинський (№ 57) і Сергій Магера (№ 58).

Володимир Мороз (округ № 59), хоча й був зареєстрованим, але не голосував. А Дмитро Лубінець (округ № 60), Руслан Требушкін (№ 50) і Максим Єфімов (№ 48) не голосували й фактично були відсутні.

Історія питання
Нагадаємо, що рішення РНБО про санкції щодо компанії «Яндекс», а також Mail.Ru Group, соцмереж «Вконтакте» та «Одноклассники» набуло чинності в травні 2017 року. Необхідність заборони пояснювалася тим фактом, що за даними СБУ російські спецслужби використовували популярні соцмережі для проведення спецоперацій проти громадян України.

Санкції запроваджувалися терміном на три роки. Після згаданого голосування у РНБО повідомили, що Рада розглянула постанову та більшість членів підтримала продовження санкцій. Після цього до Офісу Президента України було передано проєкт відповідного Указу. Документ уже підписав Президент Володимир Зеленський.

Найпопулярніші соцмережі в Україні
Між тим, попри заборону чимало українців продовжують користуватися російськими соцмережами. Згідно з опитуванням, станом на початок 2020 року 7% респондентів користувалися мережею «Вконтакте», а 6% — «Одноклассниками».

Найбільш популярною соціальною мережею в Україні є Facebook, якою користуються 58% респондентів. На сервіс відеохостингу YouTube заходить 41% опитаних. Instagram посідає третю позицію з 28%. Ще 14% користуються сервісом Telegram. А ось популярний на Заході Twitter приваблює лише 5% українців. На останньому місці — мережа LinkedIn, якою активно користується лише 1% опитуваних.

 

В Україні найбільше нових хворих на коронавірус за два тижні

У кількох футболістів “Карпат” виявили коронавірус