У березні українці стали проводити більше часу в глобальних месенджерах та соціальних мережах. У березні українці стали проводити більше часу в глобальних месенджерах та соціальних мережах. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Середній час користування застосунком Viber в день збільшився на 2,9 хвилин, YouTube – 3,1 хв, Facebook – 5,3 хв, Instagram – 2,4 хв.
У порівнянні з лютим 2020 охоплення додатків суттєво не змінилося.
Серед 15 найпопулярніших додатків 4 українські: Приват24, Olx.ua, Нова Пошта та monobank. Застосунок monobank вперше потрапив до ТОП-15 в лютому 2020.
П’ятірка лідерів залишається незмінною: Viber, Chrome, YouTube, Gmail, Facebook.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ
Долучайтесь до нашої групи у Вайбері
Ми в Instagram
Наша сторінка в facebook
Ми у whatsapp