У понеділок, 4 травня, працівник терміналу Нової пошти у Тернополі отримав позитивний результат ПЦР-тесту на коронавірусну інфекцію. Прессекретар компанії Нова пошта Оксана Тарасенко прокоментувала ситуацію: ” Зауважимо, що співробітник знаходився з 18 до 21 квітня у відпустці. Вийшов на роботу 21 квітня, однак одразу взяв лікарняний, бо відчув погіршення стану. Компанія має заздалегідь затверджений протокол реагування на такий випадок і вже почала діяти згідно нього. Зокрема, термінал і всі посилки та вантажі будуть продезінфіковані. Співробітники терміналу пройдуть тестування на коронавірус. Нова пошта також бере на себе піклування про хворого співробітника та членів його родини, які проживають на одній території. Зокрема, компанія забезпечить супровід лікування через страхову компанію, а його родину безкоштовними ліками, продуктами харчування та товарами першої необхідності. У квітні Нова пошта провела навчання на випадок зараження коронавірусом на одному з терміналів, це допомогло отримати налагоджену схему дій. Зараз компанія її оперативно застосовує, щоб клієнти не відчули ніяких складнощів у отриманні своїх посилок та вантажу, а співробітники були впевнені, що компанія про них подбає”, – йдеться у офіційному коментарі.