За даними Kantar CMeter у травні українці посилено відвідували інтернет-магазини та маркетплейси. Це дозволило Rozetka.com.ua, Hotline.ua, Comfy.ua збільшити свої охоплення. Однак, чи зросла виручка – інтернет-магазини не повідомляють. Напевно, що ні. Українці сиділи без роботи.
Новинні ресурси зафіксували позиції у ТОП-15 сайтів. Їх доволі побільшало, бо українці сталися цікавитись, що відбувається насправді в Україні і світі, а не тільки розважатися з допомогою інтернету.
Охоплення російської забороненої соціальної мережі Вконтактє після продовження блокування не змінилося і продовжує занепадати. Якщо раніше всі ці аднакласнікі, вкантактє, мейлру та яндекси входили в першу п’ятірку, то тепер залишилась у першій двадцятці юна вата, яка “присіла” на вкантактє.
Нині вона вже на 14 місці. Правда, кремлівською соцмережею користується 20% недолугих юних українців. Радує, що українці хочуть пізнавати світ і на 4 місці за відвідуваністю сайт Вікіпедії.
Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ
Долучайтесь до нашої групи у Вайбері
Ми в Instagram
Наша сторінка в facebook
Ми у whatsapp