Що означає обіцянка швидкого ефекту лікування у рекламі? Година, тиждень, місяць?

Поділитися

На прикладі нещодавніх рекомендацій ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров’я» можемо побачити, що на думку Антимонопольного комітету це точно не 10 днів.

Комітетом виявлено поширення на телебаченні рекламних роликів лікарських засобів «Екзо-Дерм» та «Глутаргін» із наступними твердженнями: …«Екзо-Дерм» швидко знищує всі типи грибка на нігтях або шкірі…»

Водночас при детальнішому ознайомленні з фактичними характеристиками засобу встановлено, що інформація про швидкий ефект не корелюється з фактичними його властивостями.

Кінцевий ефект від застосування засобу досягається в різні часові проміжки, що становлять від двох тижнів.

«Глутаргін» допомагає швидко очистити та відновити печінку…»

Кінцевий ефект від застосування даного засобу досягається також у різні часові проміжки, що залежно від умов становлять від 10 днів.

Викладена в рекламних роликах інформація про швидкість дії засобів свідчить про використання однозначних тверджень, що в цілому формують чітке уявлення про дії лікарських засобів після їх застосування.

Інформація про лікарський засіб повинна бути максимально точною, повною та достовірною, а також відображати конкретні характеристики, властивості, що наведені в інструкції, повідомляє 15-1

Проте інформація, що викладена в рекламних роликах не
відповідає повною мірою фактичним характеристикам у частині часових проміжків їх дії.

Саме тому викладення інформації таким способом, може створити в пересічного споживача хибні уявлення щодо часу їх дії та надати неправомірних переваг його виробнику.

Рекомендовано припинити дії з поширення інформації «…«Екзо-Дерм» швидко знищує всі типи грибка на нігтях або шкірі…» і
…«Глутаргін» допомагає швидко очистити та відновити печінку…» у рекламах лікарських засобів «Екзо-Дерм» та «Глутаргін» відповідно.

Обіцянка швидкого лікування завершилася рекомендаціями ще для однієї компанії. На цей раз антимонопольний комітет більш вичерпно окреслив можливе розуміння критеріїв такого твердження.

Рекламою доноситься інформація про швидкий ефект після прийому зазначеного лікарського засобу при головних болях та спазмі, що, у свою чергу може ототожнюватись із короткими періодами часу (5, 10, 15 хвилин тощо).

Водночас, згідно із вказаною інструкцією, встановлено: «…Парацетамол добре всмоктується у шлунково-кишковому тракті, пік концентрації у плазмі крові досягається протягом періоду від 30 хвилин до 2 годин після прийому. При пероральному застосуванні дицикломін швидко абсорбується у шлунковокишковому тракті та досягає максимальної концентрації за 60–90 хв.…»

Тобто, діючі речовини вказаного засобу можуть діяти після спливу різних періодів часу, що в наслідку матиме ефект від прийому вказаного засобу.

Тому, поширена інформація «швидко» з огляду на фактичну дію лікарського засобу, може містити ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення неповної інформації.

Підписуйтесь на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ

Долучайтесь до нашої групи у Вайбері

Ми в Instagram

Наша сторінка в facebook

Ми у whatsapp

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Як відрізнити фейкове працевлаштування за кордон від реального?

Мессі побив рекорд Пеле