У Новій Зеландії розпочалася масштабна промо-кампанія, яка закликає туристів відмовитися від «Подорожей під соціальним впливом». Людей просять не наслідувати інфлюенсерів, створюючи тисячі однакових фотографій в тих самих локаціях, та спонукають відкривати для себе щось нове.
Для кампанії під назвою «Зроби щось нове» відзняли серію смішних відеороликів.
У цих коротких відео знявся комік Томас Сейнсбері, який грає роль рейнджера з «Загону соціального спостереження». Він знову і знову «ловить на гарячому» туристів, які роблять шаблонні фото в одних і тих самих локаціях, як то лавандові поля або ж скелі над каньйоном.
Хочете отримувати новини в месенджер? Підписуйтеся на наш ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ чи долучайтесь до нашої групи у Вайбері Ми є також в Instagram , у facebook та whatsapp