Попри закінчення різдвяних розпродажів українці зберегли свій інтерес до маркетплейсів та інтернет-магазинів. Rozetka.com.ua зміг увійти до ТОП-3 найпопулярніших сайтів. Натомість Facebook.com втратив статус представника незмінної трійки лідерів та опустився на 5-ту сходинку з охопленням 48%. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter. Але найприємнішою новиною є те, що серед 25 найпопулярніших сайтів серед українців не має жодного з рашки.
Перший місяць 2022 року був насичений подіями, за якими активно слідкували українці. Відтак до рейтингу увійшли одразу три новинні сайти: Tsn.ua (16-те місце), Unian.net (19-те місце) та News.obozrevatel.com (25-те місце).
Разом зі зростанням захворювання на COVID-19 та грип, суттєво наростив охоплення сайт Tabletki.ua, який опинився на 17-тій сходинці рейтингу найпопулярніших сайтів України.
Також з настанням нового календарного року українці традиційно цікавилися пошуком роботи. У січні сайт Work.ua піднявся з 38-го на 20-те місце у рейтингу.
Двійка незмінних лідерів: Google та Youtube.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.