Американська компанія PepsiCo оголосила про зміну логотипу свого основного напою Pepsi – це є першим оновленням логотипу Pepsi у вигляді глобуса за останні 14 років: компанія повернулась до класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями.
Зазначається, що Pepsi представить новий дизайн у Північній Америці цієї осені до 125-річчя бренду, а в усьому світі – у 2024 році, “що ознаменує наступну еру бренду, спрямовану в майбутнє”.
“У PepsiCo ми розробляємо наші бренди так, щоб вони розповідали переконливу та цілісну історію. Pepsi є яскравим прикладом бренду, який протягом 125 років постійно переосмислює себе, щоб залишатися частиною поп-культури та частиною життя людей”, – сказав старший віце-президент та головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні.
“Ми розробили нову айдентику бренду, щоб пов’язати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду, поєднавши відмінності з нашої історії з сучасними елементами, щоб показати наше сміливе бачення майбутнього”, – додав він.
“Оновлена кольорова палітра включає синій та чорний кольори, які додають контрасту, яскравості та сучасності класичній кольоровій гамі Pepsi”, – додали в компанії.
Серед ключових елементів оновленого дизайну – напис Pepsi повернули всередину кола на білу смугу, також, враховуючи “постійний фокус бренду на Pepsi Zero Sugar”, у дизайні використано чорний колір, що “ще більше підкреслює прихильність бренду до Pepsi Zero Sugar у майбутньому”.