Договір про рабство суперечить Конституції України!

Поділитися

Менеджер Wellboy: “Договір про рабство суперечить Конституції України!”

Після гучного скандалу з Wellboy, його нинішня менеджерка розставила всі крапки над “і” у своєму інтерв’ю.

— Розкажіть про те, чому ви більше не в PAPA MUSIC. Їх представники вас звинувачують у всіх смертних гріхах. Як все було насправді? Цікаво почути вашу версію.
— Я сама першою написала бізнес-продюсеру Голубєву Олексію про свій вихід з проєкту ще в серпні минулого року. Тоді ще не існувало лейблу PAPA MUSIC — він називався ГОЛБАР (Голубєв-Бардаш). Він наполегливо намагався мені запропонувати роботу з Quest Pistols. Але я відмовилася, мені це було не цікаво.. 

 

Зараз не дуже хочу наслідувати приклад PAPA MUSIC і діставати їх брудну білизну. Скажемо так, я не знайшла себе в токсичному колективі з позицією, далекою від патріотичної, якщо в двох словах. Їх методи — агресивні і специфічні, коли їх використовують в 2023 році в цивілізованій європейській країні, це, м’яко кажучи, дивно.

Тому зараз дуже дивно читати, що насправді це PAPA MUSIC мене звільнили через те, що в мене були проблеми з алкоголізмом та я займалась фінансовими махінаціями. Я? А нічого, що це вони “кинули” мене на мій обіцяний відсоток від концертів в США, які перенеслись, та вполовину зменшили відсоток від українських концертів. Та і взагалі півтора роки вони були задоволені моєю роботою, усі претензії почались, коли я захотіла піти з проєкту.

 

Ще писали, що я накрутила маму артиста… Це взагалі сюрреалізм  якийсь. Ми в серйозному бізнесі чи в дитячому садочку? Як можна накрутити маму дорослої дієспосібної людини і використати це в роботі? Тим паче Антон не йшов від PAPA MUSIC до мене, він просто покинув лейбл.

— Тобто ви не переманювали артиста, як стверджують PAPA MUSIC, щоб працювати з ним самостійно?
— Ні, Антон просто пішов від PAPA MUSIC. Як сказав сам співак, він усвідомлює, що може залишитись без прав на свою ж музику. Але є важливіші речі. Є совість. І є Україна. Він пішов від лейбла в нікуди. І лейблу потрібно задуматись: що з ними не так, якщо артисти і співробітники йдуть від них в нікуди, втрачаючи фактично все? Можливо, справа в токсичній атмосфері, в тому, що артиста не поважають як творчу особистість і не чують його зовсім? Лейбл PAPA MUSIC покинуло багато класних людей, справжніх професіоналів.

А PAPA MUSIC перекручують увесь фактаж, шантажують, влаштовують провокації, таке враження, що це — не розмова дорослих людей, а розборки в низькопробному російському ток-шоу. Антон пропонував PAPA MUSIC зустрітись після свят і обговорити все полюбовно. Але вони не погодились і влаштували таку травлю. Наскільки я розумію, для лейблу справа не в мені, а в будь-якій кандидатурі, яка допомагатиме Антонові. Вони кому завгодно влаштували б травлю. Але мені від цього не легше, бо банально страшно отримувати реальні погрози в свій бік…

— Ви отримували погрози?
— Не напряму від представників лейблу, але за дивним збігом обставин після того, як Wellboy від них пішов, на мене просто посипались різні дивні повідомлення. Наприклад, з невідомих акаунтів в телеграм писали “Вас і Вашу доньку замовила людина при Владі. Давайте $25000 і ми вас не чіпатимемо. Інакше шкода дитинку…”. Звісно, я розуміла, що все це — психологічний тиск і просто слова, але мені як матері таке навіть просто читати було дико і огидно.

Окрім того, мені з невідомого російського номера нібито від Бардаша прийшло повідомлення: “Правильно, мочи их всех!.” В той же день представник лейблу пішов подавати заяву в СБУ про нібито мій таємний зв’язок з Бардашем і роботу на росію. Який цікавий збіг! Але провокація не вдалась, бо я на те повідомлення ніяк не відповідала. І доречі, з Бардашем у нас завжди були не найкращі відносини. Ще до війни, в нас було багато неспівпадінь і відмінностей у поглядах та принципах. Ми ніколи не спілкувались за межами робочих комунікацій.

Якщо такі люди в 2023 році готові на подібні методи, уявіть тільки, що вони роблять закулісно?

— То як сталося так, що ви почали працювати разом з Wellboy?
— Антон пішов від PAPA MUSIC, а через деякий час написав мені і зробив пропозицію щодо роботи. Я знаю, яка Антон прекрасна людина. І розуміла, що якщо він йде від лейблу — значить там все дуже погано. Тим паче я знаю, яка там атмосфера і відношення до людей. Я вибрала позицію допомогти йому.

Багато в чому ми дивимось в одному напрямку. Відносини “Продюсер-артист” — дуже застарілі. Артист приходить, підписує контракт, в якому дуже багато “підводного каміння”. Все розраховано на юридичну неграмотність артиста — адже артист, особливо починаючий, це творча людина, яка не зобов’язана знати усі тонкощі. 

Наприклад, в більшості своїй творчість Wellboy — це треки Антона, створені ним. Але виглядає це так нібито все зробив Тріплов.

Якщо артист ідеально розуміється на законах чи має власного юриста, то такому артисту дуже часто вже і не потрібна допомога лейбла. Він все може сам. І от потім у випадку, коли артист хоче спробувати робити щось самостійно, тобто без лейбла, творчість артиста просто привласнюють собі. Та й ще звинувачують його в усіх гріхах. Але ж договір про рабство суперечить Конституції України!

Артисти часто підписують договори формату NDA — договори про нерозголошення інформації. Я ж за те, щоб усе було чесно і прозоро — щоб уся інформація про нюанси співпраці артиста з лейблом була відкрита та доступна усім бажаючим.

Тому я точно не буду використовувати такі формати. Я буду використовувати свої професійні скіли для того, щоб допомагати Wellboy просувати його музику. Не забуваючи при цьому, що артист — це окрема людина, яка має право на свою думку і на право голосу в будь-якій ситуації. Без маніпуляцій, без шантажу. Симбіоз його таланту та мого досвіду.

Антон точно не буде з PAPA MUSIC, а от чи будемо разом ми — покаже час.

 

Рівень пенсійного забезпечення пенсіонерів та осіб з інвалідністю в Україні у порівнянні з країнами Європейського Союзу

Remez випустив сингл “Сумую”: справжній трек про емоції, які нам принесла війна та розлука з близькими