Робота в іноземній компанії чи співпраця з партнерами з-за кордону вимагає вільного володіння англійською мовою. Крім того, можуть знадобитися додаткові знання профільних термінів, що стосуються саме вашої сфери. А ще важливо дотримуватися ділового етикету та правил листування. Почуватися впевнено та не осоромитися допоможе бізнес англійська в Києві. Це короткострокова навчальна програма, у межах якої студенти навчаються грамотно вести переговори та презентації, листуватися з іноземними партнерами й використовувати вдалі граматичні конструкції. Окрім цього, на курсі вивчають англійські бізнес-ідіоми.
Що таке бізнес-ідіоми
Бізнес-ідіомами називають стійкі мовні звороти, що мають єдине значення, а не перекладаються як окремо взяті слова. Їх часто використовують у діловому середовищі. Завдяки їм мова здається більш емоційно забарвленою та колоритною. Іноді це найкращий спосіб лаконічно й точно висловити свою думку.
Популярні в бізнес-середовищі англійські ідіоми
У світі бізнесу нараховується величезна кількість ідіом. Розглянемо найбільш вживані та популярні.
Опис ситуації чи відчуттів
- Face the facts — дивитися правді в очі.
- Take to the next level — стати кращими, досягти успіху, вийти на новий рівень.
- Go back to the drawing board — розпочати все з нуля.
- Head the team — очолити команду.
- Foot the bill — розплачуватися за щось.
Позитивна характеристика людини
- Mover and shaker — впливова людина, лідер.
- Blue eyed boy — улюбленець.
- Eager beaver — людина, що старанно виконує свою роботу.
- Jack of all trades — майстер на всі руки.
- A big cheese — важлива персона, успішна людина.
- Top dog — лідер у своїй галузі.
- Man of his word/woman of her word — людина, що виконує свої обіцянки.
- Smart cookie — дуже розумна людина.
- Made of money — грошей кури не клюють.
- Gift of the gab — вміє красномовно говорити.
Негативна характеристика людини
- Armchair critic — диванний критик, який сам нічого не робить, а лише на все скаржиться.
- Dead duck — невдаха.
- Know-it-all — людина, яка хизується тим, що знає все краще за всіх, всезнайка.
- Rotten apple — токсична людина, з якою неприємно спілкуватися.
- Stick-in-the-mud — занудна людина.
Використання бізнес-ідіом допоможе вам швидше влитися в колектив та стати «своїми» в іноземному офісі.