YouTube лідер за рівнем охоплення української аудиторії

Поділитися

Найпопулярнішою платформою серед українців є YouTube  — кількість користувачів сягає 15 мільйонів. Саме в ютуб перейшла телеаудиторія з телевізора. Зомбоящик тепер відверто деградує і за кілька років більшість телеканалів збанкрутує.

Крім того, ютуб має найбільш збалансовану аудиторію з точки зору віку користувачів, тоді як тікток орієнтований переважно на молодь.

47% українських користувачів мають хоча б одну підписку на стримінговий чи медіасервіс. Лідером за кількістю преміум-користувачів є ютуб — 3,1 мільйона.

Ще одна платформа, яка швидко набирає популярності в Україні, — Twitch, нею користуються 8% українців. Здебільшого це молодь до 18 років.

Вайбер використовує приблизно 56% населення, що становить від 10 до 13 мільйонів користувачів, а Netflix має близько 8% користувачів, що становить приблизно 1,7 мільйона людей. Також в Україні близько 3% інтернет-користувачів мають акаунти на платформі OnlyFans, що становить орієнтовно 400–500 тисяч людей.

За гендерним розподілом у більшості сервісів користувачі представлені в Україні відносно рівномірно, однак у соцмережах переважає жіноча аудиторія – 83% жінок та 72% чоловіків. В інстаграмі різниця більш відчутна — 76% проти 38%.

Серед сервісів SmartTV найбільшу частку в Україні має Megogo. На думку аналітиків, Megogo отримує такий результат завдяки ексклюзивному контенту, зокрема трансляціям футбольних чемпіонатів, Формули-1, боксу тощо.

Майже 20% респондентів заявили, що не помічають реклами на платформах. За словами дослідників, це може свідчити як про «банерну сліпоту», так і про наявність у користувачів преміум-підписок.

Зомбоящик в Україні здихає

росія прицільно б’є по газовій інфраструктурі: як Україна переживе наступну зиму?