Літньо-відпускне затишшя істотно не змінило картину ТОП-сайтів за липень, такі дані desktop дослідження Kantar TNS CMeter.
У липневий рейтинг потрапив новачок ТОПу, сайт Gidonline.in, який збільшив охоплення майже на 4% і зміг зайняти 18 місце, піднявшись на 10 позицій порівняно з минулим місяцем.
Segodnya.ua піднявся на 5 позицій завдяки зростанню охоплення в майже 3%, а Work.ua повернувся в рейтинг з приростом 2%.
Повний топ-25 виглядає наступним чином:
Приємно, що за межею топ-10 російські видання і соцмережі.
Найбільше українці читають новини на агрегаторі ukr.net
Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.