Сьогодні тернополяни активно обговорюють проблемні моменти у роботі супермаркетів Тернополя. Тернополянка Євгенія незадоволена обслуговуванням у магазині “Рукавичка”. Жінка скаржиться друзям у соцмережі:”Нема слів, одні емоції… Найжахливіший магазин Тернополя – “Рукавичка”!
Ще не було жодної покупки, щоб мені в чеку не добили зайвий товар, який я не брала, а хамське відношення персоналу – то вже окрема історія. Перевіряйте чеки на касі!
В кого ще були подібні історії?
Окремо можна зауважити їх акції, заявлені ціни не відповідають цінам, які ти бачиш потім в чеку(
Похід в цей магазин, це кожного разу суцільне розчарування для мене(
А який магазин для вас найкращий, та в який ви старайтесь не заходити за жодних обставин (які саме це обставини)? З чим ви миритесь (відсутність касирів на касі та черги), а з чим не будете (хамство)? Вдалих покупок та приємного обслуговування!”,- пише Євгенія.
У коментарях тернополяни діляться власним досвідом.
Уляна Науменко пише:”Ходжу в Універсам. Для мене найкращий магазин. Не зовсім магазин, але незадоволена якістю обслуговування Укрпошта 10. Попередніх працівників, які були просто ідеальні, звільнили разом з директором відділення, а теперішні… Явно не на своєму місці…”
Іван Білоус погоджується з Уляною:”Підтримую повністю про Універсам, кожен день там скуповуємось, тільки черги, переважно, великі! А Укрпошта 10 це жах дійсно! Ніколи нічого не має, не можуть знайти, не знають як зробити.. і все так повільно”.