Деякі українські соціологічні служби після цієї президентської кампанії ризикують залишитися без репутації. Днями три компанії вивісили останні передвиборчі рейтинги, сьогодні ще дві. Вибірка – приблизно однакова, метод і похибка теж. А тепер просто дивіться на цифри.
КМІС (14-22 березня)
Зеленський – 31,2%
Порошенко – 17,1%
Тимошенко – 12,5%
Соцмоніторинг та Інститут соцдосліджень Яременка (дві хвилі, 18-26 березня)
Зеленський – 29,1%
Тимошенко – 16,0%
Порошенко – 15,3%
Социс (20-25 березня)
Зеленський – 24,6%
Порошенко – 14,8%
Тимошенко – 8,7%.
Центр Разумкова (21-26 березня)
Зеленський – 24,8%
Порошенко – 22,1%
Тимошенко – 14,8%
КМІС та Демініціативи (20 по 26 березня)
Зеленський – 28,5%
Порошенко – 18,8%
Тимошенко – 13,3%
Рейтинг (22-27 березня)
Зеленський – 26,6%
Порошенко – 17,2%
Тимошенко – 17,2%
Ну, а тепер, риторичне питання: хто з українських соціологів любить гроші більше, ніж репутацію? – запитує The Newsroom