Жування попкорну захищає глядачів від нав’язливої реклами , яку кінотеатри демонструють перед сеансами. Такі результати дослідження проведеного проведеного в Кельнському університеті. Про це повідомляє Mediatel, передає УНН.
У ході експерименту було проведено два типи тестів. Перша група складалася з 96 добровольців, які під час перегляду рекламного ролика вживали попкорн. В результаті вони запам’ятали значно менше інформації з реклами.
Іншій групі з 118 глядачів запропоновали придбати три типи зволожуючого крему і пожертвувати їх трьом благодійним організаціям. Перед цим всім учасникам показали рекламні ролики про ці продукти і організації.
Ті, хто жував попкорн під час демонстрації реклами, обирали зволожуючі засоби довільно. Решта глядачів купили саме рекламовані товари і подарували їх рекламованим структурам.