Низку грубих порушень виявлено ревізією фінансово – господарської діяльності відділу освіти Бучацької райдерадміністрації

Поділитися

Відповідно до плану роботи на ІV квартал 2010 року працівниками КРУ в Тернопільській області проведено планову ревізію фінансово – господарської діяльності відділу освіти Бучацької РДА за період з 01.04.2008 по 01.11.2010 рр., якою встановлено фінансових порушень на загальну суму більше двох мільйонів гривень, у тому числі: недоотримання фінансових ресурсів – 40,6 тис. грн., незаконне та нецільове використання бюджетних коштів – 406,2 тис. грн., інші порушення фінансової дисципліни – 1649,3 тис. гривень.

Зокрема, ревізією встановлено, що внаслідок недотримання вимог законодавства по нарахуванню заробітної плати педагогічним та технічним працівникам навчальних закладів і установ освіти незаконно виплачено заробітної плати на загальну суму 226,4 тис.грн., а також недоплачено заробітної плати на 40,1 тис.грн. Від сум переплаченої зарплати зайво перераховано внесків до державних цільових фондів на суму 82,4 тис. гривень.

Внаслідок недотримання вимог Бюджетного кодексу України, Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ та Роз’яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету відділом освіти допущено використання коштів не за цільовим призначенням на загальну суму 52,9 тис.грн. Зокрема, штрафні санкції, нараховані Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, перераховані по коду економічної класифікації видатків «Нарахування на заробітну плату», а повинні були перераховані із коду «Оплата інших послуг та інші видатки». Кошти, передбачені по кошторису на оплату природного газу та електроенергії для загальноосвітніх шкіл, використано на оплату природного газу та електроенергії позашкільних закладів освіти, централізованої бухгалтерії та гаражів групи централізованого господарського обслуговування.

Недотримання вимог Законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та «Про оренду державного та комунального майна» спричинило зайво проведену відділом освіти оплату за опалення приміщень, в яких знаходяться дитячі садки Пишківської сільської ради та Порохівської сільської ради на суму 20,2 тис. грн. та за комунальні послуги, спожиті орендарями, на суму 3,1 тис. грн.

Відділом освіти оплачено завищену вартість виконаних ремонтних робіт на суму 15,7 тис.грн. внаслідок завищення кошторисного прибутку та внесення в акти виконаних робіт інших витрат.

Порушуючи Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, Закон України «Про Державний бюджет України на 2009 рік», Бюджетний кодекс України, та зважаючи на те, що у 2009 році коштів на проведення поточних та капітальних ремонтів шкіл району щодо ліквідації стихійного лиха кошторисом не передбачено, керівником та головним бухгалтером відділу освіти прийнято до оплати акти виконаних робіт підрядних організацій і неправомірно взято зобов’язання оплатити 940 тис.грн.

Порушуючи Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти протягом 2009 – 2010 років, відділ освіти придбав вікна поліхлорвінілові на суму 568,3 тис. грн. без застосування тендерних процедур, а нехтуючи Інструкцією з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, бухгалтерія відділу освіти вартість капітального ремонту приміщення ЗОШ № 3 м. Бучач в сумі 86,1 тис. грн. віднесла на збільшення вартості необоротних активів, що призвело до завищення вартості основних засобів на вказану суму.

Проведеною під час ревізії інвентаризацією товарно-матеріальних цінностей встановлено лишки матеріальних цінностей на суму 36,8 тис. грн., а також недостачі продуктів харчування – на 2,7 тис.грн., пального – на 0,7 тис.грн.

Крім цього, ревізорами виявлено недоотримання відділом освіти доходів у сумі 0,5 тис.грн., зайве відшкодування витрат на проїзд при направленні працівників у відрядження в сумі 0,2 тис.грн., інших порушень фінансової дисципліни – на 18,1 тис. грн.

За результатами ревізії складено дев’ятнадцять протоколів про адміністративне правопорушення – порушення законодавства з фінансових питань за ст.164-2 КУпАП та один протокол – про адміністративне правопорушення – порушення законодавства про бюджетну систему України за ст.164-12 КУпАП, а також застосовано фінансову санкцію – зупинення операцій з бюджетними коштами та ініційовано фінансову санкцію – зменшення бюджетних асигнувань.

Начальнику відділу освіти надіслано обов’язкові вимоги щодо повного усунення виявлених порушень.

Матеріали ревізії скеровано до прокуратури області.

Прес-служба КРУ в Тернопільській області.

Кому лихо не завада

Скільки коштують квартири у Тернополі?