111


Call-центр «Київстар» був визнаний найкращим великим контактним центром за результатами конкурсу CCG Call Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура». Конкурс заснований спільнотою професіоналів Call Center Guru та є найпрестижнішим у галузі контактних центрів на території СНД.

CCG Call Center Awards «Кришталева гарнітура» проводиться з 2005 та щороку збирає понад 100 учасників з країн СНД. Нагороди конкурсу отримали міжнародне визнання. «Київстар» вже другий рік поспіль бере в ньому участь та стає переможцем у різних номінаціях. У цьому році call-центр «Київстар» визнано найкращим великим контакт-центром. У конкурсі «Кришталева гарнітура 2011» взяли участь понад 215 номінантів.

При оцінюванні роботи call-центрів журі враховує такі дані, як якість обслуговування, ефективні процеси управління персоналом, задоволеність персоналу умовами праці, комфортна екосистема, позитивний вплив роботи call-центру на компанію в цілому та чітке розуміння його ролі в бізнесі.

У компанії «Київстар» переконані, що від рівня обслуговування клієнтів залежить якість послуг, що надаються, та їх відповідність потребам абонента. Адже через центр телефонного обслуговування відбувається практично весь зворотний зв’язок з абонентами.

Дмитро Арістархов, голова журі конкурсу CCG Call Center Awards:

«Нагорода CCG Call Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура» дозволяє виявляти найкращі практики у галузі контакт-центрів, а також заохочує и мотивує кращих співробітників та кращі компанії на досягнення нових вершин. У 2011 році нагороди в більшості номінацій, у яких брали участь українські контакт-центри, поїхали до України. Контакт-центри в Україні прекрасно оснащені, ефективно застосовують технології, стратегії, програми і практики, мають в своїх командах сильних менеджерів. Команда «Київстар» продемонструвала прекрасні результати і тому набрала найбільшу кількість голосів журі».

Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування «Київстар»:

«Ми у «Київстар» пишаємося перемогою в такому престижному конкурсі, як CCG Call Center Awards. Це, безперечно, досягнення всієї компанії, тому що call-центр завжди є віддзеркаленням ефективності внутрішніх процесів та реального прагнення компанії надавати клієнтам найкращі послуги та сервіс. Міжнародне журі відзначило наші підходи в обслуговуванні та стандарти роботи, і ми додамо всі зусилля, щоб і надалі надавати нашим абонентам найкращий клієнтський досвід».

У минулому році у конкурсі «Кришталева гарнітура» «Київстар» переміг у номінаціях «Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів» та «Найкращий call-центр для роботи».

 

 

Про call-центр «Київстар» з перших вуст

Call-центр «Київстар» – це кращий клієнтський досвід

Ніна Марцін, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар»:

«Абоненти «Київстар» отримують кращий клієнтський досвід при зверненні до call-центру та центрів обслуговування абонентів. Секрет успіху «Київстар» простий: ми розуміємо потреби наших клієнтів та забезпечуємо їх бездоганною якістю зв’язку, кращими  пропозиціями на ринку та високим рівнем обслуговування. Наші клієнти цінують це і тому багато років поспіль користуються послугами «Київстар».

Call-центр «Київстар» спілкується з клієнтами їхньою мовою

Олексій Киреєв, директор з розвитку продуктів і нового бізнесу «Київстар»:

«Сall-центр «Київстар» – це один з найважливіших каналів комунікації з клієнтами, і найбільш «повний», адже експерт має можливість одразу отримати зворотний зв’язок. Водночас коло питань клієнта необмежене, і експерт має бути спеціалістом у галузі всього сегменту послуг, тарифів і процедур компанії, володіти серйозними комунікаційними навиками, бути психологом та всебічно розвиненою людиною. Хочу відзначити одну найціннішу рису, яку я набув під час роботи в call-центрі, – вміння дивитися на все, що пов’язано з компанією, очима клієнта».

Call-центр «Київстар» – «кузня кадрів»

Дмитро Дзябура, начальник департаменту тарифів та продуктів «Київстар»:

«Під час роботи в сall-центрі я отримував відгуки про послуги безпосередньо від користувачів – тільки вони можуть об’єктивно оцінити роботу компанії. Це можливість познайомитися та попрацювати з багатьма підрозділами компанії, яка дозволила мені успішно працювати в маркетинговій дирекції та зростати надалі. Без цих знань мені було б важче розвиватися як професіоналу та робити кар’єру. Департамент, який займається запуском всіх тарифів і акцій «Київстар», на 80% складається з колишніх співробітників сall-центру. Їм набагато простіше адаптуватися до нашої роботи, маючи за плечима досвід сотні тисяч обслужених дзвінків від користувачів послуг «Київстар».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.