111

Уже майже два роки споживачі Тернопільщини мають змогу отримати безкоштовну консультацію в інформаційно-консультаційному центрі (ІКЦ) ВАТ “Тернопільобленерго”.

За повідомленням начальника інформаційно-консультаційного центру Тетяни Гудошник на протязі 2010 року в ІКЦ було зареєстровано 100 звернень споживачів електричної енергії, залагоджено деякі конфліктні ситуації між абонентами та працівниками структурних підрозділів енергопостачальної компанії.

Показником ефективності роботи ІКЦ є суттєве зменшення, майже на 40%, кількості письмових скарг і звернень споживачів по питаннях, що стосуються роботи структурних підрозділів ВАТ “Тернопільобленерго”, як до органів законодавчої та виконавчої влади, так і безпосередньо до енергопостачальної компанії.

Довідки і консультації надаються заявникам відразу, а по вирішенню спірних питань, які вимагають втручання керівників структурних підрозділів, працівники ІКЦ самі повідомляють абонентів про прийняті рішення.

Всі консультації надаються безкоштовно, зауважила Тетяна Гудошник.

Починаючи з першого грудня 2010 року на виконання доручення Президента України на базі ІКЦ діє  “Гаряча лінія” (тел. 23-96-20). Тепер додатково в ІКЦ надають інформацію про перерви в електропостачанні, несправності в роботі енергообладнання та випадки розкрадання електричної енергії.

Основні питання по яких надаються консультації спеціалістів ІКЦ це:

– проведення заміни приладів обліку електричної енергії в населення та їх технічної перевірки і експертизи;

– розрахунки за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг за спожиту електричну енергію для населення;

– отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електричних мереж нових або реконструйованих електроустановок;

– взаєморозрахунки між сторонами під час приєднання електроустановок  основного споживача до електричних мереж електропередавальної організації;

– проведення проектних, будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт, пов’язаних з виконанням технічних умов;

– введення в експлуатацію новозбудованих електроустановок;

– встановлення, ремонт або заміна приладів обліку;

– технічний стан електричних мереж;

– надійність і якість електропостачання;

– скарги на роботу персоналу енергопостачальної компанії;

– відновлення енергопостачання після відключення електроустановок споживача у зв’язку з несплатою заборгованості за спожиту електричну енергію.

Відділ по роботі з громадськістю ВАТ Тернопільобленерго

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.