Народний депутат від партії “За Україну!” Іван Стойко здійснював прийом виборців Монастириського та Бучацького районів на Тернопільщині.
Серед питань, які найбільше турбували виборців Монастирищини варто відзначити колективне звернення щодо несплати жителям сіл Олеші та Заставців коштів за здане молоко ВАТ «Монастириський молочний завод», роздержавлення земель держгоспу «Гончарівський», повернення заощаджень з Ощадного Банку України, виділення коштів на завершення будівництва районного лікарняного комплексу, так як експлуатація будинків, в яких розміщена на сьогоднішній день районна лікарня є небезпечною для пацієнтів і медперсоналу, розміщена в 12 старих пристосованих приміщеннях в різних кінцях міста, а зношеність їх становить 95-100%.
Виборців ж Бучаччини привів до народного депутата дуже широкий спектр невирішених проблем. Особливо гостро стояло питання з яким колективно звернулися до Івана Михайловича молоді сім»ї – жителі гуртожитку автошколи ТСО України з проханням захистити їх від виселення та вирішити їхнє питання з проживанням. Окрім цього виборці зверталися з приводу перерахунків пільгових пенсій, отримання медичної та матеріальної допомоги, доплати до пенсії дітям війни, порушення санітарних норм сусідами, земельних та житлових питань, повідомляє партійний сайт “За Україну!”
Серед пропозицій – прохання сприяти наданню місту Бучачу статусу державного історико-архітектурного заповідника, ремонту доріг у районі , які знаходяться в незадовільному стані, заміни дерев’яних опор ЛЕП непридатних до експлуатації, та багато інших.
На прийомі у Івана Стойка було людно. Освітяни та селяни, медики та робітники, депутати різних рівнів рад та керівники профспілок, пенсіонери, інваліди, багатодітні матері – ось неповний перелік людей з якими у народного депутата була нагода поспілкуватись цього дня.
Загалом до Івана Михайловича звернулося біля сотні виборців. Іван Стойко взяв на особистий контроль кожне прохання та кожну скаргу виборців. Наступного місяця народний депутат продовжить зустрічі з виборцями у інших районах області.