Минулого тижня міський голова Тернополя зробив об’їзд ЖЕКів разом зі ЗМІ. Піар-акція мала чималий розголос. Позитивний чи негативний – інше питання.
Чому? Бо чимало ЗМІ Тернопільщини залежать від уподобань власників. Скажімо, телеканал ІНТБ ще доброго слова не сказав про Надала. Воно й зрозуміло. Власник Роман Заставний. А державний телеканал нагадує дідуся-героя з фільму “Весілля в Малинівці” “апять власть мєняєтся”
Про акцію мера міста зробив репортаж 5 канал. Тут же Надалу “пришили” проплачений піар. “Про все” поспілкувалось з місцевими журналістами, які співпрацюють з цим телеканалом. Вони заперечили ці чутки. Мовляв, не робили ні новиннєвого сюжету, ні реклами. Ми переглянули концепцію новин “Бізнес часу” і зрозуміли, що Надал таки видав хорошу новину, яку й підібрали на 5 каналі. А можливо, ми й помиляємось. Судіть самі
Бізнес час. Тематика: від глобальної економіки, фінансів, статистики, товарних та фондових ринків до законодавчих змін й ініціатив та їх наслідків у соціальному й суспільно-політичному житті кожного.
Програма орієнтована на управлінців та вищий адмінперсонал.
Дивіться щодня о 22:15 (повтори о 23:30, 09:10).