Молоді вчені та студенти місцевих вишів презентували у технічному університеті свої дослідження маркетингових технологій підприємств сучасності. За словами організаторів конференції, такий напрямок необхідний сьогодні як українській, так і світовій економіці загалом.
Роман Рогатинський, проректор з наукової роботи ТНТУ ім. І. Пулюя: «Конференції такого рівня дозволяють молодим ученим, аспірантам, магістрам відчути дух науки і готуватися до наступного свого етапу в житті: хто буде займатися наукою, а хто буде ті наукові технології впроваджувати в життя».
Роман Федорович, завідувач кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя: «Це новий напрямок. І маркетологи зараз повинні вносити свої пропозиції. Тому що в умовах невизначеності криза охопила увесь світ. Тому маркетологи повинні пов’язати виробництво товарів з їх реалізацією. Тобто це зв’язок між виробниками і споживачами. І як маркетологи будуть представляти цю продукцію – так вона буде реалізовуватись. Це один із напрямків виходу з кризи, запобігання ризиків, які на сьогоднішній день існують в економіці в усьому світі, а особливо у нашій державі».
Актуальність маркетингових досліджень підтверджують і учасники конференції. У своїх доповідях вони акцентували увагу на проблемах, які сьогодні існують у цій галузі.
Для кращого результату засідання організатори запросили на конференцію і маркетологів-практиків. Останні вказували доповідачам на недопрацювання, які можуть перерости у проблеми під час втілення їх у життя. Вони вважають, що під час таких заходах практики можуть не лише самі переймати досвід, а й відбирати кращі кадри для майбутньої співпраці. Загалом, регіональні науково-практичні конференції, як повідомили в технічному університеті, планують проводити щорічно.