Єврокомісія оголосила тендери з журналістської освіти, вивчення громадської думки та медіа-моніторингу в країнах-сусідах

Європейська Комісія оголосила два тендери на проекти з журналістської освіти, медіа-моніторингу та аналізу громадської думки в країнах-сусідах ЄС.

Обидва тендери націлено на проекти в країнах, у яких працює Європейський інструмент сусідства та партнерства (ENPI) – Алжирі, Азербайджані, Білорусі, Вірменії, Грузії, Єгипті, Ізраїлі, Йорданії, Лівані, Марокко, Молдові, Окупованих палестинських територіях, Росії, Сирії, Тунісі та Україні. Проекти мають виконуватися у 2011-2013 роках.

Перший конкурс – «Тренінги для журналістів та створення журналістських мереж» – націлений на підвищення обізнаності журналістів цих країн з політикою ЄС у регіоні, особливостями її формування та реалізації, а також із конкретними проектами Європейського Союзу.

Переможець конкурсу має здійснити роботи в усіх країнах ENPI. Він проведе серію тренінгів про політику та проекти ЄС для журналістів відповідних країн, а також організує візит журналістів на конкретні проекти, що фінансується в рамках ENPI. За допомогою спеціального веб-порталу та регіональних конференцій переможець також створить мережу зацікавлених журналістів. Крім того, він має провести тренінги з онлайн-журналістики, медіа-професіоналізму та фінансової незалежності медіа.

Максимальний розмір контракту – 4,5 мільйонів євро.
Другий конкурс – «Вивчення громадської думки та медіа-моніторинг» – націлений на аналіз того, як громадяни та засоби масової інформації відповідних країн сприймають Європейський Союз та його програми співпраці.

Переможець здійснить аналіз громадської думки щодо того, як громадяни даних країн сприймають ЄС та його проекти в регіоні. Він також здійснить кількісний аналіз висвітлення політики та проектів ЄС у головних ЗМІ відповідних країн.

Максимальний розмір контракту – 4 мільйони євро.
Кінцева дата подання попередніх пакетів документів на обидва конкурси – 10 червня 2011 року. На основі попередніх заявок тендерна комісія відбере від 4 до 8 компаній чи консорціумів, яких буде запрошено до наступного етапу конкурсу.

Напишіть відгук