Директор ІНФОТУРЦЕНТРу  Лариса РИМАР взяла участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання рекламно-інформаційного забезпечення туристично-рекреаційної галузі у рамках проведення «Євро-2012», що відбулася  на базі Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя в рамках ІІІ Західноукраїнської регіональної виставки-фестивалю.

 

За словами директора комунального підприємства Тернопільської обласної ради «Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр» Лариси РИМАР головна проблема туристичної  сфери Тернопілля  – низька поінформованість потенційних туристів про  можливості регіону. «З огляду на це, напрацювання  науково-практичної конференції мають бути першочергово впроваджені в життя», – переконана Лариса РИМАР.

«Я не погоджуюся з тими, хто каже, що основна проблема Тернопілля – відсутність туристичної інфраструктури. Якщо ми маємо уже близько сотні готелів в області, але середньорічна їх завантаженість на рівні 30-40%, то на моє глибоке переконання наше спільне завдання допомогти бізнесу збільшити  потік туристів щонайменше втричі. А для цього потрібно активно «просувати»  власний туристичний продукт  як на внутрішньому, так і на зовнішніх туристичних ринках», – зауважує Лариса РИМАР.

«Тернопільщині, аби вирізнятися на фоні інших регіонів України, тепер потрібно витрачати багато часу та ресурсів. Ми помітно відстаємо  за темпами розвитку туризму від наших сусідів, наприклад,  львів’ян чи івано-франківців, тому, що в той час, коли ми економили на промоції області, вони вкладали сотні тисяч гривень в різні  інформаційно-рекламні кампанії», – каже директор комунального підприємства.

 

«Світова практика інформування потенційних туристів передбачає ряд завдань, пріоритетним серед яких є формування  цілісної туристично-інформаційної системи», – зазначає Лариса РИМАР. – На жаль, такої загальнодержавної інформаційної  системи в Україні немає, що є великим  мінусом в контексті  підготовки країни до проведення фінальної частини чемпіонату Євро-2012.Тому ми повинні самостійно вибудовувати її на регіональному рівні через функціонування  мережі інформаційно-туристичних центрів, таких, як наше підприємство».

Заступник голови організаційного комітету конференції, кандидат економічних наук, доцент кафедри промислового маркетингу ТНПУ  Надія ГОЛДА переконана, що проведення конференції стане поштовхом до активнішої співпраці  науковців, влади та бізнесу над вирішенням актуальних проблем туристичної галузі.

Участь в конференції також взяли провідні вчені у сфері маркетингу та туризму з України, Польщі, Білорусії.

Напишіть відгук