Кращі бізнес-ідеї Тернополя до Євро-2012

Поділитися


21 червня у сесійній залі міської ради відбулося підведення підсумків та нагородження учасників міського конкурсу на кращу бізнес-ідею «Тернопіль – ЄВРО 2012».

Автори проектів представили свої найсміливіші ідеї щодо того, яким чином якнайкраще провести Євро-2012 у Тернополі. Серед проектів були організаційні пропозиції та інвестиційні бізнес-проекти.

Це перший конкурс бізнес-ідей, що стосуються проведення “Євро-2012” у Тернополі. У ньому взяли участь вісім учасників. Авторам організаційних проектів вручили подяки міського голови та сертифікати на суму 1000 грн. (I та II місця).

«Ті, що представляли інвестиційні проекти, матимуть можливість їх втілити, – запевнив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Леонід Бицюра. – Однак не всі ідеї реалізуємо в тому вигляді, в якому вони представлені. Адже чимало з них потребують доопрацювання. Тому ми дали доручення профільним управлінням, щоб вони допомогли авторам вдосконалити та втілити проекти», повідомляє сайт міської ради.

Переможцем конкурсу став проект авторського колективу на бізнес-ідею «Перетворимо Тернопіль в інноваційний центр з переробки бджолопродукції – столицю бджолярства України». Керівник авторського колективу Богдан Андрушків – доктор економічних наук, заслужений діяч науки і техніки України – висловив ідею щодо використання продуктів бджільництва у комерційній сфері. Це і виготовлення капсул з квітковим пилом, що практикується сьогодні лише в Прибалтиці, виготовлення свічок та продаж лікувального воску, а також косметики на медовій основі.

Про те, як пройшла його презентація можна подивитись у відео. Коментувати тут…Ех, і це наша наукова еліта… Скажимо від себе, такими “прийомами” презетації файно вікна мити…

ІІ місце за проект «Організація символічного чемпіонату Європи серед вболівальників у м. Тернополі» отримав журналіст Денис Лучка. Суть його ідеї – у проведенні за тиждень до «Євро-2012» чемпіонату для вболівальників. Це, на думку автора ідеї, приверне увагу туристів та дасть додаткові надходження в міський бюджет, пише сайт міської ради. Від себе додамо: завважте на відео, як пройшло представлення переможця конкурсу, і як подано автора дійсно хорошої, видання, де він працює.

Від себе додамо: Денис подав найкращу ідею. Тому подаємо її повністю.

Бізнес-ідея Дениса Лучки на конкурс до Євро’2012

 

Організація символічного чемпіонату Європи серед уболівальників

у Тернополі

 

Суть

 

Напередодні Євро’2012 (орієнтовно у перших числах червня) організувати у Тернополі чемпіонат Європи з футболу серед фанів команд-учасниць. Розділити їх на групи згідно з жеребкуванням основного Євро і в ідентичній до нього формі та схемі проведення турніру визначити переможця.

 

Що дає?

 

1. Напередодні Євро’2012, коли усі інформагенства Європи та й світу шукають теми, пов’язані з Євро, Тернопіль стане для них справжнім ньюсмейкером. Фактично, центр проведення чемпіонату переміститься на якийсь час до нашого міста. Тож кращого привода прорекламувати Тернопіль годі шукати.

2. Протягом проведення чемпіонату Європи серед фанів до нашого міста з’їдуться тисячі туристів (як у складі команд-учасниць, так і підтримати своїх), як мінімум, з 15-ти країн світу. Такому можуть позаздрити навіть деякі міста, що будуть приймати Євро’2012.

3. Зайвий привід залучення іноземної аудиторії для реалізації інших бізнес-проектів влади Тернополя.

4. У випадку успішної реалізації ідеї цей захід, очевидно, буде включений до загального календаря Євро’2012, тож під нього можна підвести виділення інвестицій з держбюджету для загального розвитку Тернополя.

Що потрібно?

 

1. Завершити реконструкцію центрального стадіону міста, який має прийняти головні матчі змагання.

2. Привести до ладу (де потрібно) допоміжні стадіони зі стандартними розмірами полів. Наприклад, у парку “Топільче”, Великих Гаях, Кутківцях, “Текстерно” і ТКЗ.

3. Вчасно (першими!) подати відповідну заявку на прийняття турніру до оргкомітету проведення Євро’2012 і пролобіювати (!!!) її прийняття.

4. Подбати про розселення учасників (очевидно, доведеться створити наметове містечко).

5. Забезпечити належний рівень проведення змагань — арбітраж та оргкомітет.

6. Подбати про наявність у місті протягом чемпіонату Європи’2012 серед уболівальників достатніх запасів пива — основного напою фанатів Європи.

 

Автор ідеї — Денис Лучка,

заступник головного редактора

“НОВОЇ Тернопільської газети”

(контактні телефони — 43-38-17

 

Також за креативні ідеї колективне третє місце та подяки міського голови отримали: ТОВ «Екватор-Тер» («Проект влаштування відпочинкового комплексу «КЛУБ 2012»), Бартків Юрій («Проект створення відпочинково-розважальної бази для катання на водних гідроциклах»), Бас Інна («Створення магазину сувенірної та оздоблювально-декоративної продукції «Galizija»), Нитка Олег («Бізнес-план оренди рекламних тумб та очищення м. Тернополя від несанкціонованої реклами»), Пошелюжний Ігор («Проект створення відпочинкового комплексу «Арсенал»), Шинке Володимир («Проект «Український фаст-фуд»).

Нагадаємо, що відповідно до розпорядження міського голови про проведення конкурсу, учасники будуть мати можливість реалізувати свої ідеї.

Як пройшли громадські слухання – версія від “Свободи” очима ІНТБ

28 червня письменниця Тереза Проць і видавництво «Грані-Т» презентують книги в Тернополі