Українського мобільного оператора Київстар спіймали на тому, що для його абонентів передплаченого зв’язку не існує офіційних умов надання послуг – що суперечить існуючому законодавству України.
Як виявилося, нещодавно компанія заблокувала кілька сотень «красивих» номерів (номерів з вдалим поєднанням цифр – наприклад таких, що легко запам’ятовуються), мотивуваши це тим, що лише в оператора є ексклюзивні права на надання таких послуг, як платиновий, золотий та срібний номер.
І, як з’ясували журналісти, Київстар не лише ніде не попереджає про свої «ексклюзивні права», а й взагалі не має офіційних умов надання послуг для пріпейд-абонентів. Натомість на сайті компанії можна знайти лише кілька посилань на нормативно-правові акти України, при чому в жодному з них не вказано про можливість надання ексклюзивних послуг.