Важливим чинником здійснення повноважень регіонального відділення Фонду державного майна України по Тернопільській області є врахування громадської думки та встановлення з простими громадянами, посадовими особами органів місцевого самоврядування та представниками засобів масової інформації постійного зв’язку. Для цього регіональне відділення  проводить брифінги, прес-конференції та телефонні лінії.      

Одним з вагомих інструментів, який дає змогу підвищити ефективність роботи державних службовців, забезпечити більшу відкритість та прозорість у висвітленні питань діяльності регіонального відділення щодо процесів приватизації, оренди державного майна, діяльності акціонерних товариств, де є присутня державна частка, методики проведення незалежної оцінки, інших аспектів діяльності органу приватизації, є проведення прямої телефонної лінії.

Започаткована у 2006р. і по сьогоднішній день вона приносить свої вагомі плоди у висвітленні різних аспектів діяльності РВ ФДМУ по Тернопільській області.

У вересні цього року при проведенні чергової “Прямої телефонної лінії” на телефони керівництва та спеціалістів регіонального відділення надійшло близько 20 дзвінків.

Орендарі (фізичні та юридичні особи) потребували роз’яснень щодо порядку нарахування орендної плати відповідно до змін внесених у методику розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна, затвердженої постановою КМУ №961 від 14 вересня 2011р.

Мешканці гуртожитків телефонували, щоб отримати інформацію щодо практики вирішення судових справ стосовно передачі гуртожитків у комунальну власність.

Журналістів цікавили питання продажу пакета акцій ПАТ “Тернопільський радіозавод “Оріон”, стан справ на ВАТ “Цукровий завод “Поділля”, перспективи щодо продажу інших об’єктів державної форми власності.

Протягом 9 місяців 2011р. при проведенні “Прямих телефонних ліній” до регіонального відділення зателефонувало 162 особи. Учасники “Прямих телефонних ліній” найбільше цікавилися питаннями:

–          оренди державного майна – 44 (27,2% від загальної кількості дзвінків);

–          передачі гуртожитків у комунальну власність – 31 (19,1%);

–          реформування власності – 28 (17,3%);

–          оцінки майна – 20 (12,3%);

–          діяльності господарських товариств – 9 (5,6%).

 

Телефонні ефіри підтвердили, що подібні заходи – необхідні, бо вони допомагають різним верствам населення швидко і з мінімальними втратами часу та коштів отримати відповіді на питання, які їх турбують.

Зв’язок з громадськістю, журналістами ЗМІ забезпечує відкритість та прозорість діяльності органу приватизації, сприяє підвищенню довіри громадян до процесів реформування власності в державі та області, повідомили “Про все” у    прес-службі  РВ ФДМУ по Тернопільській області .

Напишіть відгук