111

На протязі дев’яти місяців 2011 року за консультаціями до енергетиків звернулося майже в чотири рази більше споживачів, ніж за відповідний період 2010 року. Про це повідомляє іформаційно-консультаційний центр ВАТ “Тернопільобленерго”.

За офіційною статистикою, цьогоріч до них звернулось 182 споживачів. Для порівняння – за цей же період 2010 р. було зареєстровано лише 51 звернення абонентів. Одна з причин суттєвого покращення ефективності роботи – регулярне розміщення на зворотній стороні квитанцій з оплати за використану електричну енергію більш розширеної інформації про послуги, які надає ІКЦ.
Та все це лише слова, ми то знаємо, як часто у квитанціях, що надходять на наші домашні адреси, допускаються серйозні помилки і єдине, що залишається робити – вияснювати ситуацію “на пряму”. Тернополяни вже навчилися тій добрій приказці, де говориться “довіряй, але перевіряй”. І в цьому випадку згаданий вислів єдиновірний і найбільш дієвий, адже обленерго не лише світить, але й “гріє”…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.