Сергій Притула + Оля Фреймут + Педан = «Кабріоліто»

Поділитися

Олександр Педан на телебачення прямував з КВК, через «Камеді Клаб», тому, зрозуміло, що його стезя — розважальна. Чи може з’явитися він у чистої води гумористичному телепроекті? Якою може бути нова зустріч у кадрі з раніше неподільними у «Підйомі» Фреймут і Притулою? Що робитиме Новий канал без гендиректора Ірини Лисенко? Про все це ми говорили з Олександром до 10–ї ранку у ще зачиненому «відкритому» кафе біля офісу каналу.

«Сподіваюся, наша трійця ввійшла в історію «Підйому»

— Олександре, майже рік, як ви з Ольгою Фреймут та Сергієм Притулою залишили «Підйом». Ви все ще переймаєтесь долею вранішнього проекту? Погоджуєтеся з експертами, які кажуть, що канал так і не знайшов достойної заміни вашій трійці?

— Я не можу не перейматися. Ми три роки жили «Підйомом». Тому не можу відхреститися: все це було у минулому. Мені цікаво, куди піде «Підйом». Бо ми були його часткою. І навіть, сподіваюся, ввійшли в історію проекту.

Мені подобаються нинішні ведучі: Юлія Довган, В’ячеслав Соломка та Олександр Скічко. Своїм оптимізмом вони пробуджують глядачів і піднімають їм настрій перед роботою чи навчанням. А затятим критикам можу порадити глянути на рейтинги: вони у нинішніх «підйомівців» дуже–дуже непогані й поступово зростають. Це свідчить про те, що «Підйом» дивляться. А це найголовніше для телебачення.

— Оскільки досить несподівано для всіх на Новому каналі змінилося керівництво, чи не відмінили раніше заплановані зйомки «Кабріоліта», де планувалася спільна участь вас, Олі Фреймут та Сергія Притули? І що надихнуло на появу ідеї цього подорожнього проекту: задум знову об’єднати успішну трійцю ведучих; успіх «Країни чудес» братів Сафонових, які показували фокуси, подорожуючи Україною?

— Плани не змінилися. «Кабріоліто» ми придумували як літню програму з настроєм відпустки. А що люди роблять, відпочиваючи? Дуже часто — подорожують. Ми, ведучі проекту, спробуємо передати настрій відпускників — людей, над чиїми головами не тяжіє робота. Ми поїдемо відпочивати по Україні. Будемо шукати цікаві місця, що, сподіваюся, сподобаються і глядачам, які зберуться у відпустку якщо не сьогодні, то завтра чи післязавтра. До речі, ми радимося з глядачами, просимо, щоб вони нам в інтернеті писали, куди можна заїхати, що можна подивитися. Якщо нас запросять на колоритне весілля, ми з великим задоволенням приїдемо і привітаємо молодих.

Я, Оля і Сергій рік не працювали пліч–о–пліч у щоденному режимі. На проектах зустрічалися не так часто, як хотілося б. Тому нам є про що поговорити. Із Сергієм уже почали обмінюватися думками. Бо разом iз ним і творчою групою уже не перший день сидимо над сценарієм. Ніхто не приховує, що у «Кабріоліті» на першому місці будуть наші з Олею і Сергієм приятельські стосунки. Кожен буде висловлювати свою точку зору на місце нашого перебування, шукати пригоди і наповнювати подорож своїм гумором. Сподіваюся, за цим буде цікаво спостерігати.

— Які ваші улюблені місця в Україні? Чи будуть вони у телепрограмі?

— Я люблю і знаю різну Україну. У різних її куточках у мене багато друзів. Думаю, у нашому проекті обов’язково будуть замки Закарпаття. Сподіваюся, буде екстрим: не тільки морський, а й прісноводний дайвінг; рафтінг у горах. (Взагалі, гори — це моє). На Східній Україні спробуємо спуститися десь у шахту. Звісно, буде Крим. Про родзинки півострова нещодавно «новоканальцям» розповідав міністр курортів і туризму Криму Олександр Лієв.

Про шефа пані Ірину і те, чому відомим ведучим треба «стріляти» по–новому?

— Практично до всіх найвідоміших ведучих глядачі ставляться традиційно–парадоксально — спочатку кажуть: «Та набридли вже Педан—Фреймут—Єфросиніна», а зникають обличчя каналу з ефіру — знижуються рейтинги. Як ви ставитесь до проявів таких форм глядацької психології?

— Без нової крові життя не існує. Треба постійно оновлювати обличчя телеканалів. Й оновлювати свої образи тим, хто працює у кадрі не перший день. Ведучі, до яких звикли, постійно мають «стріляти» по–новому. І балансувати між оцінками глядачів і критиків.

Ми на Новому каналі намагаємося щоразу подати себе глядачам так, щоб відразу виникало здивування: а це хто? Наприклад, у проекті «Пакуй валізи» я — даішник, Леді Гага, Алла Борисівна Пугачова… Мене навіть рідні бабусі не впізнають.

Подобатися глядачеві — важко й складно. Це мистецтво — з одного боку, бути постійно цікавим, різним, з іншого — не набридати. Зізнаюся, наша трійця довго сумнівалася, чи виходити в літньо­му проекті «Кабріоліто», чи витримати паузу до осені, щоб глядач устиг скучити за нами. Переважило те, що на відпочинку, який зніматимуть, ми все ж інші, ніж тоді, коли працюємо у студії. Це те саме, що ти бачиш шефа не на робочому місці в офісі, а на пляжі. Неначе та сама людина, але вона тебе не дратує.

— Ви у найближчому майбутньому не бачите себе поза Новим каналом?

— Унікальністю Нового каналу завж­ди були люди, редактори, продюсери, його обличчя — ведучі. Сьогодні мені тут так само комфортно, як удома. Як буде далі — побачимо. Бо загадувати у нашій країні навіть на завтра не хочеться.

— На Новому з 15 травня новий керівник — Володимир Локотко. Для колективу було несподіванкою те, що з посади гендиректора йде Ірина Лисенко, яка з 2005 року очолювала Новий?

— Пані Ірина уже розповіла, що ідея залишити посаду виникла у неї десь рік тому. Як шеф вона озвучувати її вголос співробітникам не могла — щоб не посіяти хаос. Тому ця інформація для колективу була дійсно несподіваною. Мудра тактика утаємниченості спрацювала: жодних перебоїв у виробничому процесі на каналі немає, всі заплановані проекти продовжують напрацьовувати або уже знімають.

Із шефом Іриною Лисенко у мене не було жодної проблеми. Ми завжди знаходили спільну мову. Вона мені подобається не лише як керівник, а як жінка. Ми зідзвонювалися уже після оголошення про зміну керівництва каналу. Я запропонував їй принагідно зустрічатися десь на каві. У відповідь почув: «Добре. Десь у горах, на сноуборді». Річ у тім, що перетинаються наші захоплення екстремальними видами спорту.

— На творчих зібраннях не розглядали питання про те, що канал має стати серйознішим?

— Не думаю, що буде змінюватися формат каналу чи напрямок його розвитку. Упевнений, Новий буде розважальним — це наше. Подивіться на обличчя каналу! Спробуйте уявити, що я чи Фреймут читаємо серйозні новини. Наші глядачі такого не уявляють і навряд чи це буде їм до смаку.

— Як усередині колективу сприймають зниження рейтингів каналу?

— Новий канал дійсно в якийсь період досяг «вершини» лондонського дна. Але після зниження уже відбувається поступове нарощування рейтингів. Дуже гарні результати показують останні проекти. Скажімо, «Пакуй валізи», друга частина, — лідер у своєму слоті. А конкурувати доводиться з недешевим і цікавим розважальним проектом наших колег з «Інтера» — «Києвом вечірнім». По–моєму, усе гаразд у проекту «Хто зверху». Підтвердження цьому — два великі блоки реклами в ньому та частки: і 14, і 18 відсотків. До слова, Ірина Лисенко пішла з Нового каналу не у той момент, коли «корабель тонув». Вона його спочатку витягнула, а потім залишила команду.

Узагалі на телебаченні, як у житті загалом, все рухається і розвивається за синусоїдою: сьогодні ти зверху, завтра — внизу. До цього треба бути готовим. Від ступеня цієї готовності залежить, чи виживеш ти, чи піднімешся і чи будеш знову на вершині.

— Ви на телебачення прийшли з команди КВК, як резидент «Камеді клаб». Не думали робити суто гумористичну програму?

— Чогось на зразок скетч–шоу «Файна Юкрайна», яке на каналі робили Сергій Притула та Андрій Молочний, чи російського «Наша Раша», напевно, не буде, принаймні найближчим часом. Але з Сергієм Притулою, можливо, восени, можливо, пізніше видамо на–гора якийсь гумористично–розважальний студійний інтерактивний проект. Можливо, це буде лайт–найт–шоу з гостями, музикою, новинами. У нас є думки, вони визрівають.

Про корпоративи, Алена Делона й очі, що навпроти

— Якщо подивитися на сайти івент–агентств, Олександр Педан — досить успішний шоумен. Чи всі пропозиції приймаєте? Чи погоджуєте цю діяльність із каналом?

— На першому місці у мене телебачення. Телеведучий — це моя основна робота, за яку отримую основний заробіток. І це дуже приємно. Бо ми досягли тієї планки, коли ти можеш заробляти на телебаченні, а не як раніше це було: працюєш лише для того, щоб на ТБ розкрутити собі ім’я, а заробляти на корпоративах.

Корпоративну діяльність я теж люблю. Бо ти виходиш за рамки телебачення і починаєш спілкуватися з глядачем тет–а–тет. У результаті на власні очі бачиш: популярний ти чи ні. Із часів КВК, із «Камеді» я звик виходити на сцену і бачити очі глядача, кожної секунди знаючи, що треба зробити, щоб йому було ще приємніше і ще краще.

Останнім часом дуже активно працюємо у Харкові. Щойно прилетів із кінофестивалю «короткометражок» «Харківський бузок». Вели його з Оксаною Гутцайт, там був Ален Делон. Це, до речі, ще один бонус від участі у культурно масових заходах — можливість зблизька спостерігати за відомими особистостями. Зараз заможні люди їх часто запрошують навіть на весілля: хто Кіркорова, хто Стінга.

Коли досягнув певного рівня, хочеться працювати на гарно, по–європейськи, підготовлених заходах зі сценарієм. Я — не тамада. Ведучий не може говорити індивідуально з усіма гостями весілля упродовж 10 годин (наприклад, у Рівному саме на стільки розтягується гуляння у день одруження). Жодних заборон на корпоративну діяльність із боку каналу не існує. Головне, щоб вона не заважала основній роботі.

— Після активного перевтілення у різні образи у проекті «Пакуй валізи» ви в одному з інтерв’ю пошкодували, що не актор. Не збираєтеся рухатися у цьому напрямi?

— Взагалі–то я вчився у Школі мистецтв у Хмельницькому, на факультеті акторської майстерності. Ми ставили вистави, і я був впевнений, що стану драматичним актором в одному з українських театрів. Потім життя трохи змінилося — і я тішуся тим. Хоча переконаний, що колись буду зніматися у кіно. А зараз задоволений тим, що не надходять пропозиції, від яких не можна відмовитися. У мене все у житті відбувається поступово і своєчасно.

— Ви уявляєте себе ведучим розважальних проектів років через десять–двадцять?

— Я не збираюся до кінця життя вести форматні шоу і підлаштовуватися під них. Хочу робити вечірній прямоефірний проект, де я буду собою. Для цього треба прийти до того, щоб твоя суб’єктивна думка була близькою більшості глядачів, щоб до неї прислухалися.

 Україна молода

ДОСЬЄ

Олександр Педан, 30 років.

Народився у м. Хмельницький.

За фахом менеджер–економіст. Закінчив Хмельницький національний університет (2004 ).

1999—2006 рр. — грав у КВК, зокрема в команді «Три товстуни» (м. Хмельницький).

З 2006 р. — ведучий Comedу Club UA.

З 2008 р. — ведучий Нового каналу.

Одружений. Донька закінчує перший клас.

Львів’яни втомились від Євро-2012: «надто багато обіцянок і брехні»

Луценко і Тимошенко – символи демократії