Тернопільський облавтодор нагородив купу дурниць, аби виправдати 39 мільйонів на ремонт дороги до Почаївської Лаври

Поділитися

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області 12 липня уклала угоду з ТОВ «Луцькавтодор – Сервіс» на середній ремонт дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 246+800 до км 259+549 (обхід м.Кременець). Вартість угоди склала 38,64 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

Об’їзна дорога м. Кременець є невід’ємною частиною маршруту до Свято-Успенської Почаївської Лаври. Вартість ремонту становить 3 млн грн. за кілометр.

Торги проведено за неконкурентною процедурою закупівлі «в одного учасника», оскільки «експлуатаційний стан цієї дороги знаходиться вкрай незадовільному стані». Тому великогабаритний транспорт їздить дорогою, що проходить через центр Кремінця, а не по об’їзній дороги. Це в свою чергу нібито викликає руйнування інженерних комунікацій під дорогою в Кремінці. Також вантажівки «заважають навчальному процесу в школі і завдають шкоди здоров’ю учнів».

«В місті і на підходах до нього […] зменшується швидкість і регулярність доставки пасажирів. Зростання затримок при виконанні перевезень пасажирів призводить до різкого збільшення втрат вільного часу населення, зниження рівня його життя, і, тим самим, неминуче породжує соціальну напругу», – йдеться в обґрунтуванні (весь текст нижче).

Через ці скарги Служба автодоріг вирішила терміново відремонтувати дорогу, що йде до Свято-Успенської Почаївської Лаври – однієї з найважливіших в УПЦ Московського патріархату.

При цьому в обґрунтуванні жодним чином не пояснюється вартість ремонту та вибір підрядної організації.

ТОВ «Луцькавтодор – Сервіс» Олексія Юрчука входить в групу ЛАД Юрія Ольхового, який в 2009-2010 роках очолював Службу автомобільних доріг у Волинській області.

 

Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника.

Об’їзна дорога м. Кременець (автомобільна дорога державного значення М–19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 246+800 до км 259+549) є невід’ємною частиною маршруту до Свято-Успенської Почаївської Лаври. Експлуатаційний стан цієї дороги знаходиться вкрай незадовільному стані, тому великогабаритний транспорт рухається через центральні вулиці м. Кременець, що призводить до руйнування інфраструктури міста, яка не розрахована на проїзд великотоннажного транспорту. Свідченням цього є численні звернення громадян м. Кременець до обласної державної адміністрації з проханням посприяти в якнайшвидшому проведенні ремонту Об’їзної дороги м. Кременець. З метою запобігання надзвичайних та аварійних ситуацій  необхідно провести ремонт об’їзної дороги м. Кременець до кінця липня 2012р. Крім того, Службою отримано лист від  комунального підприємства Кременецької міської ради «Міськводгосп» про те, що в результаті того, що великогабаритний транспорт рухається через центральні вулиці м. Кременець, пошкоджень зазнають інженерні комунікації (магістральний водогон Ду 250 мм), які знаходяться під дорожнім покриттям, що може привести до виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій. В результаті цього часто здійснюється виконання аварійно-відновлювальних робіт на ділянках водогону, що тягне за собою часткове руйнування дорожнього покриття. Внаслідок цього, часті перекривання проїжджої частини дороги призводять до погіршення умов руху та викликають додаткові витрати підприємства на проведення АВР. Враховуючи вищенаведене, потрібно в найкоротші терміни провести ремонт ділянки автомобільної дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 246+800 до км 259+549 з метою розвантаження руху транспорту на центральних вулицях м. Кременця.

Також до Служби звернулася Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 з проханням провести ремонт об’їзної м. Кременця до 01.09.2012р. у зв’язку з тим, що експлуатаційний стан цієї дороги знаходиться в край незадовільному стані, великогабаритний транспорт рухається тільки через центральні вулиці м. Кременець. Від постійного руху транспорту створюються додаткові шуми, які заважають навчальному процесу в школі і завдають шкоди здоров’ю учнів. Проїзна частина центральних вулиць м. Кременець є аварійно небезпечною, тому що автомобілі їздять на великій швидкості, а обмежити швидкість руху транспорту неможливо через відсутність іншого проїзду, що часто спричиняє аварійні ситуації біля школи, внаслідок яких зазнають травматизму учні закладу.

Крім того, Службою отримано лист від Кременецької міської ради про те, що в результаті перевантаження вулично-дорожніх мереж, в місті і на підходах до нього через незадовільний експлуатаційний стан автомобільної дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече км 246+800 до км 259+549 зменшується швидкість і регулярність доставки пасажирів. Зростання затримок при виконанні перевезень пасажирів призводить до різкого збільшення втрат вільного часу населення, зниження рівня його життя, і, тим самим, неминуче породжує соціальну напругу та численні звернення, що призводить до порушень нормальних режимів руху транспортних потоків, виникненню заторів, пошкодженню дорожнього покриття та комунальних інженерних мереж, які розташовані під ним. Враховуючи вищенаведене, необхідно провести ремонт об’їзної дороги міста Кременець в найкоротші терміни.

У зв’язку з тим, що проведення процедури відкритих торгів займає приблизно 2 місяці, провести роботи з ремонту об’їзної дороги м. Кременець в найкоротші терміни стане неможливим.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: лист Тернопільської обласної державної адміністрації №02-2780/24-18 від 12.06.2012р.; лист Кременецької міської ради №544 від 14.06.2012р.; лист №75 від 12.06.2012р. Кременецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4; лист комунального підприємства Кременецької міської ради «Міськводгосп» №150 від 12.06.2012р.; лист комунального підприємства «Благоустрій» №71 від  14.06.2012р.

Наші гроші

Волинський національний університет імені Лесі Українки перейменували у Східноєвропейський

Дороги Тернопільщини мають бути ідеальними. На їх ремонт і утримання виділено 180 мільйонів гривень!