111

Упродовж липня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 946 звернень мешканців (відповідно 56 та 890) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 10 звернень щодо якості питної води: вулиці Тролейбусна,1а/58; Тролейбусна, 1а/57; Тролейбусна, 1а/75; Бережанська,53/47; Бережанська,53/6; Мазепи,16; Братів Бойчуків,7/73; Гагаріна, 2/9; Загребельна,27; Орлика,5/66. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
9 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме —
бульв. Д. Галицького,1/57 (причиною слугували перебої в енергопостачанні, внаслідок яких вимкнувся підкачувальний насос. Після його ввімкнення  — подачу води із задовільним тиском було відновлено); вулиці Калинова,14 і Проектна,93, що в мікрорайоні Пронятин, (спричинено недостатньою потужністю свердловини. У літній період, під час поливу, в години найбільшого водорозбору в деяких точка мікрорайону можливий низький тиск. Після запуску в серпні нової водопровідної лінії, причини низького тиску буде усунено);
вулиці Самчука, 17, 20, Балея, 28, Безкоровайного,15, 23,19 (пов’язано  з ліквідацією пошкодження на водопровідній мережі).
34 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.
401 звернення мешканців, пов’язане з проханням прочистити дворову каналізацію.
491 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.