Найбільше працівники передвиборчих штабів можуть вкрасти з коштів, виділених на роботу в полі- до 150 тисяч доларів з розрахунку на бюджет у 2 мільйони на всю кампанію.
Про це йдеться в результатах опитування експертів Комітету виборців України, Асоціації політичних консультантів та BertaCommunications, пише “Фокус”.
На другому місці за можливістю вкрасти йде зовнішня реклама. При теоретичному бюджеті на неї у 400 тисяч доларів, поцупити можна до 100 тисяч за рахунок завищення цін.
Теж 100 тисяч можна заробити і на закупівлі продуктових наборів для виборців.
На рекламі у ЗМІ працівники передвиборчих штабів зможуть вкрасти лише 40 тисяч з виділених 400 тисяч доларів.
Найменше можна заробити у день виборів – лише 20 тисяч доларів за рахунок заниження гонорарів і “кидків” з їх виплатою.