Як зі сніговою стихією справляються колеги мера Тернополя у Європі?

Поділитися

Про повну поразку комунальних служб Тернополя та ніякій організації прибирання снігу писали всі ЗМІ. Мерія «відмазалась» тим, що звинуватила приватних підприємців, що вони не чистять тротуари. Ще й по 1700 гривень штрафів деяким «впаяла». Хоча насправді йдеться про елементарну розчистку доріг. Мер Тернополя Сергій Надал киває на ситуацію в інших містах. Але ж у нас справжній патріот і християнин та ще й член партії «Свобода»! а якщо серйозно говорити, «Про все» переглянула новини як же зі сніговою стихією справляються у цивілізованих країнах. Адже у нас впало нібито аж до 30 сантиментрів снігу…

 

Японія

Одне з найскладніших завдань з оперативної прибирання снігу встає перед комунальними службами півночі Японії і гірських районів країни. Замети в п’ять метрів заввишки – звичайна справа. Бувають вони і набагато вище. Втім, замети тут – слово не зовсім підходяще. Просто щозими частина районів Японії, буває, засинає багатометровий шар снігу.

Чистять його відразу декількома видами снігоприбирального транспорту. Спочатку в сніжну товщу вгризається автомобіль з буром. Потім беруться за роботу екскаватори та апарати, згрібати сніг, а потім викидають його на кілька метрів вгору.

Комунальні служби чистять не всю засніжену територію, а тільки траси. Причому рівно по межах дорожньої розмітки. У результаті виходять так звані снігові коридори: ідеально чисте дорожнє покриття, а навколо – високі снігові стіни.

Крім того, що Японія на час снігопадів не перетворюється в мережу ізольованих областей, снігові коридори – ще й спосіб заробітку для туристичних фірм, це досить популярний туристичний напрям.

 

США

В американському штаті Міссурі розробили і впровадили, мабуть, одну з найприкметніших технологій по швидкій і ефективній прибирання снігу. Цю технологію згодом взяли на озброєння багато штатів Америки.

Виглядає це як вдосконалений снігоприбиральної вантажний автомобіль з причепом. Його особливість – машина може чистити одночасно кілька смуг. У вантажівки два ковша: один розташований спереду, інший – по всій довжині причепа. Набираючи швидкість, автомобіль розгортає причіп поперек дороги, і таким чином їде, згрібаючи сніг. Називається ця машина – TowPlow.

 

Ісландія

В Ісландії найраціональніший підхід до прибирання снігу заснований на принципах одного з видів енергетики. Ця система в країні працює так: від термальних джерел під вулицями і будинками міст тягнуться труби, що доставляють гарячу воду в квартири і офіси. Власне, опалення ісландців виходить максимально природного властивості.

Крім усього іншого, мережі водопровідних труб частково вирішують проблему обмерзання вулиць та тротуарів: лід і сніг просто тануть. Тобто про Ісландію можна сказати, що і прибирання снігу у них відбувається максимально екологічно чистим і природним природним способом.

 

Фінляндія

У Фінляндії при прибиранні снігу використовується  технологія за допомогою якої мер Тернополя надумав заробити мільйони до бюджету.. На час авралів снігоприбиральні компанії частину повноважень делегують жителям. Після короткого навчального курсу люди отримують на руки устаткування і відправляються чистити розмічені території. Завважте, на час АВРАЛІВ!  Крім цього, в країні діє закон, за яким власники закладів та жителі приватних будинків повинні самостійно прибирати сніг з тротуарів навколо будівель і магазинів.

Ключові траси та вулиці фіни посипають реагентом (сіллю). На решті – просто утрамбовують сніг. Точніше, не просто, а посипаючи його гранітною крихтою. Причому крихта ця не багаторазового використання. Одного разу «засіявши» сніг, після його разом з крихтою згрібають в самоскиди і скидають в море.

При очищенні трас водії фінської снігоприбиральної техніки згадують, що з десяток їхніх співвітчизників числиться в кращих пілотів «Формули-1». Снігоприбиральні машини дозволяють розгрібати сніг на швидкості 60-70 км / год.

Швеція

Проблеми шведів під час снігопадів можуть здатися надуманими. У цьому році, наприклад, блогери Стокгольма обговорювали труднощі наступного характеру: комунальні служби міста недостатньо жваво чистили велосипедні доріжки, так що не в кожен район можна було оперативно дістатися на байку.

Технологія ж очищення вулиць і магістралей від снігових завалів у Швеції відпрацьована давно. Її, до речі, частково пару років тому перейняли комунальники Москви і Санкт-Петербурга. На головних шосе і важливих міських трасах шведи спочатку коткують сніг, а слідом заливають його сумішшю з води і щебеню. З льодом вони розбираються схожим чином – також засипають його щебенем, тільки гарячим.

Нові технології

Американська компанія Solar Roadways отримала від адміністрації столиці штату Айдахо контракт на розробку прототипу принципово нового дорожнього покриття, яке, в тому числі, вирішує і проблему обмерзання доріг.

Якщо все піде, як треба, незабаром вулиці міста можуть викладати багатофункціональними сонячними панелями. Зверху вони вкриті склом підвищеної щільності. За світловий день заряджаються від Сонця, що передбачається використовувати в побутових цілях. Підключившись всього до однієї панелі, можна отримувати в день 7,6 кіловат енергії.

Крім цього, панелі стануть виконувати функції інформаційних табло, і – так, боротися з льодом і снігом, просто його розтоплюючи, повідомляє журнал «Форбс».

 

Лист Миколаю мами двох дітей

Що побачили глядачі у виставі, яка “зірвала” найбільший куш нагород?