У січні цього року набув чинності новий Порядок реєстрації місця проживання і місця перебування фізичних осіб в Україні. Як повідомили в Управлінні Державної міграційної служби в Тернопільській області, нововведення мають на меті спростити процедуру отримання цих послуг та зробити її комфортнішою для населення.
– паспортний документ (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, свідоцтво про народження або свідоцтво про належність до громадянства України);
– квитанцію про сплату державного мита у сумі 0.85 грн або документ про звільнення від його сплати;
– талон зняття з реєстрації (у разі зміни місця проживання в межах України). Талон зняття з реєстрації не подається у разі оформлення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання;
– документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;
– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
– при проживанні батьків за різними адресами для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років разом з одним із них, надається письмова згода іншого та довідка з адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС України за місцем його проживання про те, що дитина не зареєстрована разом з ним.
Варто зазначити, що документ із поміткою про реєстрацію/зняття з реєстрації ви отримаєте того ж дня.
в Тернопільській області