Чому міський голова особисто захищає збільшення вартості проїзду в маршрутках

Поділитися

 У   Тернополі    з  волі  очільників  міста  триває   чергова   вистава.

Спочатку з’явилася заява перевізників,   яку 12 лютого  підкріпив пікет  майже ста найманих водіїв, що  тариф на перевезення пасажира в маршрутних таксі потрібно підвищити  з двох до трьох гривень  за одну поїздку.

Тут же відомий з десяток років в обласному центрі лобіст підвищення тарифів на перевезення пасажирів, а нині – начальник управління транспорту міської ради (він же відомий бізнесмен у цій галузі та голова міської організації НРУ) Ігор Мединський, граючи відведену йому упродовж  останніх кількох каденцій міської ради  роль “паяца”, ніби-то  втихомирює  пікетувальників, обіцяє розгляд їхніх вимог на засіданні виконавчого комітету міської ради  після отримання висновків територіального відділення Антимонопольного комітету України в області.

Далі територіальне відділення Антимонопольного комітету України  відхиляє таку пропозицію, cпочатку мотивуючи це тим, що відсутні належні обгрунтування  зростання тарифу аж на 50 відсотків з боку  одного з найбільших перевізників комунального підприємства (!!!) “Міськавтотранс”,  а потім  цілком справедливо вказує, що встановлення  цих тарифів належить до виключної компетенції органу місцевого самоврядування.

А далі – ще один пікет міської ради за участю водіїв з автобусами 20 лютого, і, насамкінець – вихід міського голови на  місцевий  телеканал для остаточного переконання мешканців міста, що 2 грн. 50 коп., а не 3 грн. 00 коп. – це єдиний можливий компроміс  з перевізниками. Як  колись cказав  відомий політик:  будь реалістом – вимагай неможливого!

Після  бурхливого обговорення тарифного питання на засіданні Української Народної Ради 24 лютого  пан Мединський пішов  ще далі і, зібравши  в останній день лютого  в залі засідань міської ради  підконтрольну публіку, провів так зване громадське обговорення проекту рішення міськвиконкому про підвищення  плати за проїзд.

Таким чином,  нова влада прагне  протягом двох років своєї роботи  збільшити  тариф  на дві третини: з  1 гривні  50 копійок  до  2  гривні  50 копійок.    А  хіба за цей період  на стільки зросли ціни на пальне,  чи розмір  мінімальної заробітної плати, чи доходи пересічного  тернополянина ?   Запитання  нериторичне!!!

Чи  може потрібно підняти на  50  копійок  тариф  за  їздку   щоби було з чого зібрати  за кошти  пасажирів  “корупційний”  податок, який призначено на хабарі  для контролюючих органів, для чиновників-рекетирів за дозвіл на роботу на маршруті, на святкування дня міста ?

          Проводирі нашого міста, незважаючи на специфіку їх попередньої діяльності,  так і не домоглися організувати прозорий облік отриманої виручки від перевезення пасажирів у “маршрутках”. А без цього    неможливо визначити собівартості перевезення одного пасажира.

Тим часом  на підставі інформації, яку час від часу  у розмовах між собою оприлюднюють  водії маршруток, можна зробити висновок, що  від підвищення тарифу   збір виручки  перевізниками  за один день має зрости на 80 тисяч гривень.

              Отже, думайте, скільки за таку послугу міської ради власники маршрутів занесуть  членам міськвиконкому  при  їхньому теперішньому  розмірі  так  званого  відкату” – 20 відсотків.

               Чи  може  свободівці,  яких чомусь вже звикли називати націоналістами – бандерівцями  хабарів не беруть?

 

Повний провал “Свободи”: як мер Тернополя аргументує підвищення вартості проїзду до 2 гривень 50 копійок

***

Як тернополянам вішають лапшу про підвищення оплати


То святкувати 8 березня чи ні?

І МЕРТВИМ, І ЖИВИМ, І НЕНАРОЖДЕННИМ ЗЕМЛЯКАМ МОЇМ В УКРАЙНІ І НЕ В УКРАЙНІ МОЄ ДРУЖНЄЄ ПОСЛАНІЄ