Завдання були настільки складні, що не всі вони виявилися «по зубах» навіть учителям.

ЧЕРЕЗ ЦЕ багато випускників за напуттям учителів і батьків, що за них уболівають, уже оскаржили відповіді на завдання тесту з англійської мови. Вони надіслали електронне звернення до фахівців Українського центру оцінювання якості освіти, в якому попросили не лише переглянути відповіді, а й призначити незалежну експертизу, щоб визначити відповідність складності завдань шкільній програмі.

Які претензії? Зокрема, такі: у варіантах відповідей була виключно рідковживана лексика, у самих завданнях — низка граматичних помилок. До того ж тести містили ще й неодно-значні відповіді, які «навіть професійні перекладачі не змогли вгадати». Через це у розділі «Task 5» більшість випускників і припустилася помилок. «Ми просимо переглянути відповіді і вжити відповідних заходів. Вимагаємо розібратися в цій ситуації, адже, можливо, саме цей «Task 5» може зруйнувати долі і мрії багатьох людей. Покажіть, що вам не все одно, що ви дбаєте про нас і про наше майбутнє», — написали абітурієнти.

Та поки що Український центр оцінювання якості освіти лише виправдовується перед випуск-никами. Мовляв, завдання розробляли безпосередньо не вони, співробітники Центру, а наукові працівники Національної академії педагогічних наук, викладачі вищих навчальних закладів освіти, досвідчені шкільні педагоги. Мовляв, кожне завдання, включене до тестів 2013 року, «має позитивні експертні висновки».

Між іншим, суперечності щодо змісту тестів незалежного оцінювання з англійської мови виникають не вперше. Три роки тому, в 2010-му, ЗНО з англійської теж спричинило скандал. Тоді було визнано, що тестові завдання були ускладнені й не відповідали шкільній програмі. Щоправда, це аж ніяк не полегшило долю абітурієнтів. Побачимо, як нині вийде із цієї ситуації УЦОЯО, повідомляють “Сільські вісті”

Напишіть відгук