Українські користувачі заходять на сайти напряму, тобто із закладок або за допомогою адресного рядка браузера, лише в одному випадку із трьох. В інших випадках вони переходять на сайти за посиланнями. Приблизно у 4 % випадків відвідування починаються за посиланнями із соціальних мереж.
У Тернопільській області основну частину трафіку із соцмереж на веб-сайти дають ВКонтакті, Однокласники, Фейсбук і “Мой Мир”. Очевидний лідер ― ВКонтакті, з нього здійснюється 72 % переходів. 18 % переходів мешканці Тернопільщини здійснюють з Однокласників, 5 % ― із Фейсбука та 2 % ― із “Моего Мира”. Із Твіттера, LiveJournal, Google+ та інших менш популярних соцмереж загалом відбувається лише 3 % візитів.
Трафік із ВКонтакті росте протягом дня, у міру того, як у школярів і студентів, котрі складають значну частину аудиторії ВКонтакті, закінчується навчання. Пік переходів із “доросліших” Однокласників і “Моего Мира” припадає на період з 19 до 23 години. А ось із Фейсбука і Твіттера протягом дня приходять рівномірно.
Кількість переходів із російських соцмереж практично не залежить від дня тижня, тоді як кількість візитів із Твіттера і Фейсбука у вихідні падає приблизно на 35 %.
Майже 7 % усіх переходів із соцмереж на сайти здійснюють користувачі мобільних пристроїв. Розподіл переходів із соцмереж сильно відрізняється від платформи до платформи, повідомляє Яндекс.Метрика