Мітингувальники українського Євромайдану значно частіше використовують для комунікації з однодумцями соцмережу Facebook, ніж Twitter. Про це стверджують автори дослідження – співробітники науково-дослідного центру Соціальних Медіа та Політичної Участі Нью-Йоркського університету Пабло Барбера і Меган Метзгер, передає УНН з посиланням на Washington Post.
Згідно дослідження, на сторінці Євромайдану у Facebook інформація публікується українською мовою та призначена для інформування людей про поточні протести, координації дій протестувальників та вирішення організаційних та логістичних питань.
В загальному, сторінка у Facebook призначена, в першу чергу для місцевих людей.
Щодо Twitter, то там, як стверджують автори дослідження, дописувачі прагнуть привернути увагу міжнародної спільноти, про що свідчить розподіл за мовою повідомлень: українською — 33%, англійською — 28%, російською — 24%.
Крім того, експерти відзначають, що соцмережі сильно впливають на організацію протестів.
“Можна припустити міцний зв’язок між соціальними мережами та протестом, де соцмережі можуть стати важливим стратегічним інструментом протесту, і в той же час привабити нових користувачів до онлайн-платформ комунікації”, — йдеться у статті.