Чому керівник інституту післядипломної освіти ховає у кущах “Тойоту”?

Поділитися

Тернопільська інтернет-газета “ПРО ВСЕ” писала про ганебні речі, які відбуваються в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти під керівництвом Юрія Бугана.

Чимало освітян нам дякували за правду, яку ми оприлюднили. Педагоги сподівалися, що адекватно відреагує й керівництво Тернопільської обласної ради. Проте, виявилось, свободівців цілком влаштовує такий нікчемний стан справ, оскільки з 2 квітня жодних змін на краще не відбулося. Чому – не важко здогадатися, якщо щороку на вчителях в інституту післядипломної освіти заробляють до пів мільйона лівака і про це знає уся освітянська громада Тернопільщини.

Керівництву облради простіше прикинутися дурнями, які нічого не розуміють або не знають, ніж знищити корупційну схему. Можливо, вони з неї також мають зиск. Відомо, що після розмов з краянами, які вимагали люструвати теперішнє керівництво інституту післядипломної освіти, керівник облради язиком Тарашевського  “злив” усю інформацію  Бугану. Чому “злив”? Бо нібито Тарашевський вже “відкусив” землі в тому садочку, де переховує “Тойоту” Буган. Незабаром там розпочнеться будівництво багатоповерхівки.

Ternopol-21Саме за “шиші Тарашевського”  керівник  Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Юрій Буган показав “кузькіну мать” всім підлеглим. Перечекавши, поки стихне резонанс від публікації в інтернет-газеті “ПРО ВСЕ”  “Куди працевлаштовуються чиновники Хоптяна?”  Буган купив новеньку Toyota Corolla. Коштує така іномарка від 200 тисяч гривень до 376 тисяч гривень, залежно від комплектації. Лише доплата за колір «білий перламутр» – 5 тисяч 878 гривень.

Зрозуміло, що за зарплату  і навіть з пенсією “Тойоту” не купиш. Тим більше новеньку, 2014 року випуску! Тому не дивно, що освітяни Тернопільщини почали ще більше обурюватись такому факту і бездіяльності свободівців в обласній раді, який підпорядкований вуз. Виходить, кому Майдан, а кому й війна – мати рідна.

Побачити іномарку Бугана допомогли журналісту інтернет-газети  “ПРО ВСЕ”  працівники того ж інституту післядипломної освіти. Виявилось, що літньому керівнику соромно приїздити на роботу на “Тойоті” під навчальний заклад, що на Громницького, 1, де розташований і його кабінет. Пан Буган ховає “в кущах” іномарку у колишньому дитячому садочку №20 (вул. Кривоноса,7а), де нині розташоване другорядне приміщення інституту післядипломної педагогічної освіти і приходить на роботу пішки.

bygan_0007_новый размер

bygan_0009_новый размер

bygan_0004_новый размер
bygan_0001_новый размер

Головний корпус інституту післядипломної освіти навіть має спеціально облаштовану стоянку для автомобілів
Головний корпус інституту післядипломної освіти, що на Громницького,1 навіть має спеціально облаштовану стоянку для автомобілів. Але керівник там не паркується…
Центральний корпус інституту післядипломної освіти, який розташований поруч з педагогічним університетом, називають
Центральний корпус інституту післядипломної освіти, який розташований поруч з педагогічним університетом, називають “конюшнею”, бо навчальний заклад прикро вражає запущеністю і безгосподарністю. Чи не тому в керівника нова іномарка?

Довідка

Toyota Corolla. Легенда в 11-му поколінні

Дизайн нової Corolla виконаний в стилістиці останніх моделей Toyota (Auris, Verso, RAV4). Крім більш агресивного дизайну в порівнянні з попередником , автомобіль 11-й генерації збільшився в розмірах. Колісна база стала на 100 мм більше. У довжину Corolla тепер налічує 4639 мм, завширшки – 1776, а у висоту – 1455 мм.

Toyota Corolla для європейського ринку будуть представлені бензиновою лінійкою двигунів обсягами 1,3 л (99 к.с.), з механічною коробкою передач, 1,6 л (122 к.с.), на вибір з механічною трансмісією та варіатором, а також новим більш потужним двигуном 1.8 л (140 к.с.), що працює в парі з варіатором.

Дизайн

Ефектний та яскравий, абсолютно новий дизайн 11-го покоління Toyota Corolla відповідає новому динамічному фірмовому стилю Toyota. Автомобіль також успадкував деякі риси феєричного концепт-кара Corolla Furia, що був представлений під час міжнародного автосалону в Детройті. Нова Corolla стала більш вишуканим, статусним і престижним автомобілем.

Комфорт

Toyota Corolla гарантує першокласний комфорт, а новий високоякісний дизайн інтер’єру створює для Клієнтів відмінну атмосферу. Салон став просторішим та комфортнішим, істотно збільшився простір для ніг пасажирів задніх сидінь, самі сидіння стали більш зручними, а багажне відділення – більш містким. Нова Corolla не тільки просторіше та комфортніше, а й, завдяки забезпеченню ведучого в класі рівня безшумності, – тихіше попереднього покоління! Нове покоління оснащується автотаймером виключення фар, а в максимальній комплектації – системою доступу і пуску без ключа «Smart Entry & Start», інтелектуальної система допомоги при парковці (SIPA), круїз-контролем.

Характеристики

Символічно, що 11е покоління Toyota Corolla в Україні доступне для замовлення в 11-ти варіантах комплектації і з трьома бензиновими двигунами на вибір: 1,33 л (99 к.с.) і 1,6 л (122 к.с.) і новим для цієї моделі 1,8-літровим двигуном (140 к.с.). На зміну чотириступінчастої автоматичній коробці передач прийшов безступінчатий варіатор (CVT).

Мультимедіа

Нова Corolla стала більш сучасним та мультимедійним автомобілем. Зокрема вона оснащена вдосконаленою інформаційною системою Toyota Touch 2-го покоління з сенсорним екраном діагоналлю 6,1 дюйма, функцією MirrorLink, на 20-ти мовах, функцією управління зображеннями пальцями, нової кольоровою гамою.

Безпека

Автомобіль оснащений численними сучасними засобами активної та пасивної безпеки. Так до систем ABS, EBD, BA, VSC і TRC додана система допомоги при підйомі (НАС – Hill assist control)* . У всіх варіантах комплектації передбачено світлодіодні денні ходові вогні. Нова Corolla стала більш екологічним автомобілем! Нова Тойота Королла – один з найбільш економічних у своєму класі автомобілів, як по витраті палива, так і з сервісного обслуговування, що дає Клієнтам вагомі переваги з точки зору експлуатаційних витрат. Конструкція нової Corolla покликана досягти мінімальних рівнів пробуксовки, що не тільки сприяє відсутності шуму в салоні, але і зменшує витрату палива і викиди CO2.   Детальніше можна переглянути тут

У Тернополі транспортний апокаліпсис

У Тернополі сьогодні краще не виходити на вулицю