Тернополяни оголосили бойкот маршруткам!

Поділитися

Оскільки власники та водії маршруток 15 травня дуже сильно зганьбилися перед тернополянами (не повідомили завчасно, що страйкуватимуть не з 10:00, як казали раніше, а з 07:00 – у годину-пік), то пропоную надалі бойкотувати їх. Хоча б частково.

Найкращий час – у між-пік, коли пасажиропотік нижчий. Тобто під’їжджають до зупинки тролейбус і маршрутка. Якщо обидва їдуть в одну й ту ж точку міста, куди вам треба, – сідайте у тролейбус. Також користуйтесь великими автобусами маршруту 1а – вони належать “Тернопільелектротрансу”.

Переваги проїзду у тролейбусах:

1. Заплатите за проїзд на 1 гривню менше (якщо мова про повну вартість проїзду).

2. Вам дадуть квиток (де вказані його номер і серія, це перевіряють контролери), тоді як у маршрутці гроші йдуть невідомо куди (навіть якщо ви візьмете квиток, серійний номер ніхто не перевірятиме).

3. Тролейбуси просторіші, у них більше сидячих місць.

4. Завдяки більшому діаметру коліс у тролейбусів менша вібрація від ям і нерівностей на дорогах, ніж у маршрутках.

5. Водії тролейбусів акуратно їздять, тоді як водії маршруток досить часто лихачать.

Насамперед бойкотуйте ті маршрутки, які найбільше дублюють тролейбуси. Але оскільки деякі тролейбуси їздять рідко, то вибір робіть по факту наявності “рогатого”. Або ж звірте його прибуття на сайті detransport.com.ua.

Навіть якщо тролейбус до потрібної точки приїде на кілька хвилин пізніше, це не варте осуду. Адже в умовах Тернополя, з його невеликими відстанями, у порівнянні з іншими містами, це ніщо. Навіть навпаки – водій маршрутки летить на великій швидкості, бо, мовляв, “не встигає”, і тим самим добиває й так потовчену маршрутку. А оновлювати свій парк перевізники навіть не збираються.

Ось перелік маршруток, які в першу чергу потрібно бойкотувати:

1 – на 95% дублює тролейбус 1 та автобус 1а (більшість із низьким рівнем підлоги),
22 – на 95% дублює тролейбус 3,
20 – на 90% дублює тролейбус 9,
13 – на 75% дублює тролейбус 10 (переважно “гармошки”),
15 – на 65% дублює тролейбус 1 (Східний – Дружба – Центр).

Напрямок вул. Руська – вул. Карпенка обслуговує тролейбус 1 та автобус 1а (більшість із низьким рівнем підлоги). Їх на цій ділянці повністю дублюють маршрутки 16 та 19.

Напрямок Залізничний вокзал – вул. Л. Курбаса обслуговують тролейбуси 3 та 8. Їх на цій ділянці майже повністю дублюють маршрутки 19 (назад – через вул. Крушельницької) і 22. Єдиний “мінус” – тролейбуси не їдуть до “Подолян”.

Напрямок Залізничний вокзал – вул. Корольова обслуговує тролейбус 9. Його на цій ділянці повністю дублює маршрутка 30 і частково 36 (не їде на Київську, назад – через вул. Крушельницької).

Напрямок вул. Київська – вул. Бережанська обслуговує тролейбус 11 (половина випусків – “гармошки”). Його на цій ділянці повністю дублює маршрутка 30.

Бойкотуючи маршрутки та обираючи тролейбус, ви таким чином підтримаєте комунальний транспорт. Відтак, покращуватиметься якість надання послуг тролейбусами та зростатиме довіра до них.

Завдяки появі протягом останніх півтора роки 10 чеських “гармошок” прибутки “Тернопільелектротрансу” зросли. І навіть встановили рекорд по перевезеннях – у березні підприємство на платних пасажирах заробило понад 1 млн. грн. При нинішньому тарифові у 1,5 грн. такого ще ніколи не було.

До слова, цього року Тернопіль поповниться ще як мінімум чотирма чеськими гармошками.

Антон Марчевський, “Транспорт Тернополя

Які очікування в кременчан від нового мера?

Тернопільщина відправить до армії 1250 юнаків