Днями до редакції тернопільської інтернет-газети “Про все” зателефонувала тернополянка Марія Богданівна. Жінка розповіла, що дуже не вихований водій працює на маршруті “Тернопіль-Рівне” (перевізник ЗАГИНЕЙ ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ). Жінка їхала у Рівне на медичне обстеження. Коли брала квиток, питала чи нормальний автобус, чи буде опалюватись, якщо холодно у салоні. І хоч салон в автобусі доволі пристойний, водій за кермом попався якийсь знервований, до людей хамив. Коли жінка зробила йому зауваження, то він у відповідь ще більше нахамив літній людині. Коли ж автобус прибув у Рівне і пані Марія виходила з автобуса, хам за кермом не став чекати, поки жінка вийде повністю із салону, а вдарив її дверима, спеціально зачиняючи швидше і рушив з місця. Добре, що двері не прищепили одяг, а то б трагедії було не уникнути.
Ми почали лише збирати дані, як до нас знову звернулися по цьому ж рейсу. На цей раз студентка Вікторія з Рівненського гуманітарного університету. Дівчина купує в касі пільгові квитки , який їй дозволено згідно чинного законодавства. 22 листопада о 15 годині 30 хвилин вона мала білет на рейсовий автобус “Тернопіль-Рівне”, але скористатися ним не змогла, бо шофер просто не спинив автобус на зупинці. Кілька тижнів підряд шофер дуже нарікав на пільгові квитки, сварився. Вікторія відповіла, що їй це дозволено згідно чинного законодавства. того дня, Вікторія стояла єдина на зупинці, і коли автобус підїжджав, шофер побачив лише її. Він кілька разів засигналив і натиснув на педаль газу із задоволеним виразом обличчя поїхав. Салон був наполовину порожній. В очах водія читалося, що таким приниженням він демонструє, що студентка буде йому платити готівкою повну вартість, або він не буде зупинятися. Мусіла дівчина купувати новий квиток на понеділок і добиратися до Рівного на навчання о 6 ранку.
Ми звернулись за коментарем в Департамент розвитку інфраструктури, транспорту та туризму Тернопільської облдержадміністрації. Нам сказали, що це не їхня компетенція і відправили до Управління Укртрансінспекції у Тернопільській області. У телефонній розмові нас запевнили, що можуть відреагувати на цей факт лише за письмової заяви скривдженого пасажира. Разом з тим, співробітниця цього управління дуже скаржилась, що водії надзвичайно сильно розперезались, скарг надзвичайно багато. Коли дізналась, що це рейс “Тернопіль-Рівне” порекомендувала звернутись у столицю до Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті. А там ми дві години на телефоні були лише відбутболені у різноманітні підрозділи. Але що характерно: якщо на сайті інспекції телефони діючі, то співробітники називали вже такі, які просто відключені. Після сьомої спроби нам відверто набридла ця гра підлеглих Володимира Баліна, Голови Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті.
З цим питанням ми звернулись на гарячу урядову лінію, якщо місцеві чиновники такі безсилі.