Platinum Bank продовжує нарощувати регіональну мережу. За 9 місяців 2016 року кількість експрес-точок продажів збільшилася до 1080 по всі території України.
Керівництвом Platinum Bank обрана оптимальна модель розвитку мережі, відповідно до якої банк відкриває у регіонах невеликі точки продажів. Це дозволяє скоротити адміністративні витрати, пропонуючи своїм клієнтам більш привабливі умови співпраці в порівнянні з конкурентами. Такий формат роботи вже показав свою ефективність, зараз точки продажів банку є в кожному обласному і районному центрі країни.
«На сьогоднішній день ми маємо найбільше в Україні покриття пунктів продажів серед фінансових установ. Наше завдання − забезпечити комфортне та якісне обслуговування клієнтів, зробивши його максимально простим і доступним. У 2017 році ми плануємо розширити мережу до 1200 експрес-точок продажів», − коментує Вадим Давидов, заступник директора департаменту споживчого кредитування Platinum Bank.
Для довідки:
Platinum Bank – один з найбільших учасників вітчизняної банківської системи. Відноситься до І групи банків згідно з рейтингом НБУ (на частку Platinum Bank припадає понад 0,5% активів банківської системи України). Регіональна мережа налічує 69 відділень і 1080 пунктів продажів у різних регіонах України.
Один із поточних стратегічних пріоритетів розвитку Platinum Bank – це транзакційний бізнес. У 2016 році банк неодноразово займав топові позиції в рейтингах кредитування фізичних осіб серед українських банків. Щорічно стабільно входить у групу лідерів ринку в сегменті споживчого кредитування.
Також банк активно працює над проектом Digital Bank. Зокрема, активно розвиває платформу pay.ptclick.com.ua і лабораторію фінансових інновацій Platinum Lab. Одночасно Platinum Bank активно розширює пул корпоративних клієнтів – перш за все, з числа представників дистриб’юторського бізнесу та IT-індустрії.