У листопаді минулого року мер Тернополя Сергій Надал запевняв тернополян з екранів телевізорів та зі шпальт газет, що піднімати вартість проїзду у громадському транспорті Тернополя не має жодних підстав. Проте, вже через місяць сталося протилежне – вартість в маршрутках Тернополя підскочила до 4 гривень.

Сьогодні віце-прем’єр-міністр Павло Розенко за результатами засідання міжвідомчої робочої групи щодо забезпечення підвищення мінімальної зарплати доручив Мінінфраструктури та місцевим органам влади застосовувати жорсткі заходи реагування на необґрунтоване підвищення тарифів на пасажирські перевезення, повідомила прес-служба Миколаївської обласної державної адміністрації.

«Дехто на підвищення мінімальної зарплати до 3,2 тис. гривень вирішив підвищити свої доходи і під соусом підвищення мінімальної зарплати почав підвищувати ціни. Особливо гостро в цьому плані питання стосується підвищення вартості міських і міжміських пасажирських перевезень в маршрутних таксі », – сказав Розенко.
Віце-прем’єр-міністр підкреслив, що підвищення мінімальної заробітної плати не є підставою для підвищення цін. «Тому в даному випадку, Мінінфраструктури, спільно з головами ОДА та організаціями профспілок, роботодавців повинні здійснювати моніторинг ситуації з підвищенням тарифів, а також застосовувати жорсткі заходи реагування на такі факти – аж до позбавлення ліцензій», – сказав Розенко.

Повідомляється, що віце-прем’єр-міністр назвав ситуацію, при якій «якісь ділки хочуть нажитися на простих людях» шахрайством і злочинними намірами.

 

1 comment

  1. Даник Михайло

    Позбавлення ліцензій – це останній крок. РДА згідно чинного законодавства є автоперевізниками (вони ж видають ліцензії приватним автоперевізникам). Вони ж повинні моніторити тарифи по всй Україні, співкоординувати свої дії з ОДА і таким чином тримати ситуацію на постійному контролі. Ціни на пальне від жовтня виросли на 4-5 гривень за літр, долар “пішов” на 2-3 гривні (поки-що). Скажете – причому тут долар?? При тому, що основна частина маршруток – це б/у заграничні Мерси і Фольксвагени, чи Пежо і т. д. По наших дорогах – все скоро виходить з ладу: як не амортизатор, то пружина, то фільтр поміняти, то масло добре залити, то мінімальна зарплата виросла і найманий водій в цьому році теж хоче їсти, а ціни на все трошки “змінилися” не в кращу для простого хлопа сторону.Частина фірменних запчастин привозиться заробітчанами, купленими там за долари. А він “чогось” росте, сучий син, неупинно.Включаючи електроенергію і газ разом з комунальними тарифами (безконтрольними зі сторони влади). Я не приватний підприємець, жодного стосунку з любим перевізником не маю безпосередньо, але я є економіст, який дуже добре слідкує за цими процесами в суспільстві, і кажу те, що є. В папірчики від Рошена завивати нічого не вмію, якщо я не правий – то поправте мене. Але тарифи при такій загальній політиці в державі будуть “лізти” догори, це – вимушено. Друге діло, що ніхто з мислящих людей не піднімає питання безоплатного перевезення пільговиків хоча б в один день на тиждень, щоб проста бабця чи чорнобилець, атошник чи інвалід міг безоплатно проїхати до району чи на газосклад, чи за субсидію, чи до лікарні, чи в суд. По справах. А то навіщо тих посвідчень повидавали, якщо держава Україна не може нічого ґарантувати?? Ми, молодші і небайдужі, грамотні і не дуже, повинні думати про те, що бабці самі вже за себе не постоять ні в полеміці з владою, ні в черзі за посвідченням, ні в вирішенні питання – хто має відшкодувати приватному автоперевізнику “лиші” витрати?? Та влада, яка на місцях. За ті кошти, які надходять в ОТГ. Ті керівники, які керують ОТГ. А то – ОТГ є, а самої громади, з її вагомим словом – нема. Не спімо так довго, нехай ведмеді сплять, їм ще не пора вставати. Нам пора. Думати, й діяти, подумавши. Будьмо !!

Напишіть відгук