Сьогодні інтернет-газета “Про все” оприлюднила замітку “У Тернополі покарали водіїв, які паркуються на газонах”. Фоторепортаж із соціальних мереж викликав хвилю обговорення.
Ми пошукали в інтернет-мережі, як оцінюють подібні ситуації. Нас приємно здивувало, що навіть у відсталій Рашці є доволі розумні люди, які піднімають цю актуальну в наш час проблему. Російський блогер Ілля Варламов оприлюднив такий пост:”Кумедна суперечка зав’язалася в одній групі Вконтакті… Проблема в тому, що паркувальних місць на всіх не вистачає, і всяке місцеве бидло вважає, що раз немає місць прямо біля під’їзду, то можна ставити машини на тротуари. У під сумку все тротуари заставлені машинами. Хтось ці машини сфотографував і послав в ГИБДД, щоб мудаки отримали штрафи. Це й обурило громадськість. З насолодою прочитав коментарі бидла, які вважають, що до їх машині додається безкоштовний шматок землі для паркування в безпосередній близькості від їх під’їзду. Вони дійсно думають, що якщо немає вільних місць, можна поставити машину на тротуарі! “Навіть при бажанні пізно ввечері машину ніде поставити!” – Скаржиться бідний автовласник, ставлячи машина на тротуар. Пошкодуємо бідолаху …
До речі, поруч є платна парковка, але бидло на ній ставити свої кредитні смітника не хоче:“Вас таких розумних багато, ось і ставте на платну парковку! Я також плачу земельний податок і чому якщо ми приїжджаємо пізно, ми повинні паркуватися платно !? а ви безкоштовно! ???”
Так, друзі, ще довго ми будемо вчити мудаків, які купили собі машину, що проблема зберігання їх майна – це тільки їх проблема. Купив машину – подумай про те, де її зберігати.
Запам’ятайте прості правила:
– Купівля машини не дає тобі додаткових прав. Ні, місто не подарує тобі шматок землі для паркування.
– У це складно повірити, але не подарує.
– Ще раз … Ні, ніхто не гарантує тобі наявності 20 квадратних метрів землі для того, щоб ти поставив своє корито. Ні під вікном будинку, ні біля воріт офісу.
– Відсутність вільного місця на парковці не дає тобі права ставити своє корито на газони, тротуари, дитячі майданчики.
– Так, ти платиш дорожній податок, але це не означає, що тобі в короткострокову оренду безкоштовно дадуть землю під парковку.
– Твоя машина – тільки твої проблеми.
– Купив машину – купи гараж або орендуй місце для зберігання.
– Немає грошей на гараж? Не купуй машину.
– Машина у великому місті – це не необхідність. Вона не входить в прожитковий мінімум. Освіта, медицина, їжа – це необхідність, а машини – немає.
– Це може здатися дивним, але БІЛЬШІСТЬ населення Росії, в тому числі і великих містах, не має особистого автомобіля. Тільки 20% москвичів для регулярних поїздок на роботу використовують особистий автомобіль. Може бути, це не так комфортно, але що поробиш. Немає грошей володіти автомобілем – ласкаво просимо в автобус і метро. Там круто, я кожен день користуюся.
– У сучасному місті володіти автомобілем повинно бути дорого. В окремих випадку – ДУЖЕ ДОРОГО.
– Місто не зацікавлений в тому, щоб у тебе був особистий автомобіль, і буде робити все, щоб ти його не купував.
– Саме тому в багатьох містах влада забороняє забудовникам робити велику кількість місць навіть на підземних парковках.
В іншому дописі російський блогер вважає, що парковки у дворах треба забороняти або робити платними.
У дворі були спортивні майданчики, але мудаки вирішили, що парковка їх корит важливіша, і захопили все …
Це, до речі, хороший приклад того, як безкоштовна парковка формує у автовласника помилкове відчуття, ніби парковку йому хтось повинен надати. У якийсь момент вільного місця біля будинку не надається, і настає збій програми. Тоді машину кидають на газон або, як тут, на спортивний майданчик.
А ось приклад з Петрозаводська:”розумники” захопили собі суспільний простір під парковку і навіть простір для в’їзду на газон залишили
Пропоную вам провести невеликий розрахунок. Порахуйте, скільки у вашому дворі паркувальних місць. Потім порахуйте, скільки людей живе у вашому будинку. А тепер на око прикиньте, яку частину площі двору в процентах займають парковки.
Ось, наприклад, один з московських дворів. У цьому дворі всього 114 паркувальних місць. Тобто їм користується 171 житель (в Москві один автомобіль в середньому використовують 1,5 людини), це лише близько 15% всього населення вдома. Об’єкт має подвіря площею – 4140 квадратних метрів. З них 240 м² – це дитячий майданчик, 400 м² – тротуари і доріжки, а 3500 м² – парковка.
Якщо вже у москалів починають ретельно вивчати цю проблему, то чому у Тернополі нам треба миритися з автобидлом?
А ви якої думки?