Найбільше матеріалів з ознаками джинси серед популярних онлайн-видань публікують УНІАН та “Обозреватель” — по 23 таких публікації за тиждень, серед газет — “Сегодня” і “Факты и комментарии” — по 3 і 2 публікації.
Такими є результати дослідження ІМІ серед десяти популярних онлайн-видань (УНІАН, “Обозреватель”, “Цензор.нет”, 112.ua, “Страна.ua”, LB.ua, “Корреспондент.net”, “Українська правда”, “Ліга.net”, Укрінформ) та шести друкованих видань (“Факты и комментарии”, “Сегодня”, “Вести”, “Дзеркало тижня”, “КП в Украине”, “Новое время”), який провели у лютому 2017 р.
Найбільше замовних матеріалів було на користь Олега Ляшка та “Народного фронту” (по 12%), “Опозиційного блоку” (11%), Віталія Кличка та КМДА (11%) та партії “Батьківщина” і Юлії Тимошенко (10%). Крім того, джинсували також партії “Відродження” (6%), “УКРОП”, “Аграрна партія” (по 4%), “Блок Петра Порошенка” (3%) та Віктор Медведчук (2%).
Наприклад, Олег Ляшко піарився на тому, що збирається “помочь Мариуполю”, ініціював обговорення з Володимиром Гройсманом щодо меморандуму з МВФ тощо. “Народний фронт” публікував свої заяви та вислови своїх нардепів на різні теми, як-от вчинок Гончаренка з Берлінською стіною, заклик парламенту “бути готовим до сценаріїв, які несуть загрозу національній безпеці” тощо. “Опозиційний блок” піарив свої законодавчі ініціативи та зміни в програму партії, як-от ініціатива щодо розмежування повноважень регіонів з Києвом, легалізація видобутку бурштину тощо.
В онлайн-виданнях співвідношення політичної і комерційної джинси склало 80 на 20%, у друкованих — 72 на 28%.
За тиждень моніторингу не було виявлено матеріалів з ознаками замовлення у стрічках новин “Української правди”, “Ліга.net” та Укрінформу, а також у виданнях “КП в Украине” та “Новое время”.

Моніторинг проводили експерти ІМІ за підтримки програми У-Медіа Інтерньюз Нетворк, з 6 по 12 лютого 2017 року. Моніторингу підлягали десять популярних загальнонаціональних онлайн-видань (“Українська правда”, “Ліга.net”, Укрінформ, 112.ua, УНІАН, LB.ua, “Цензор.нет”, “Страна.ua”, “Обозреватель”, “Корреспондент.net”) та шість загальнонаціональних друкованих видань (“Дзеркало тижня”, “Новое время”, “Факты и комментарии”, “Сегодня”, “КП в Украине”, “Вести”). З розгорнутішою аналітикою, а також методологією моніторингу, можна ознайомитись на сайті ІМІ.

Напишіть відгук