16 серпня працівник Приватбанку ц Чернігові оприлюднила надзвичайно актуальний пост у Фейсбуці: “Сьогодні отримала кілька моральних ляпасів…. уже майже ніч, а ніяк серце не заспокоїться, гидко на душі.
Парочка клієнтів років 25, не більше (він – виразної далекосхідної зовнішністі, казах чи узбек чи щось таке, вона -українка) звернулися з робочого питання. Традиційно запитую прізвище та ім’я. Бачу, що хлопець не зовсім розуміє мене, повторюю повільно – ваше прізвище. Панянка йому – фамілія твоя. Питаю – ваше ім’я? Хлопець дивиться на неї, на що вона з вереском до мене – разгаварівай нармальним язіком!!!! Я кажу обслуговую вас державною мовою у державному банку. Вона – ти што жалабу захатєла за атказ обслуживать нармальним язіком???? І погнала шукати книгу скарг. Хлоп їй каже – да ти чєго, успакойся. Пішли вони собі.
Ділюсь з колегами ситуацією, на що отримую відповідь – ти што самая умная? Многа клієнтав нє панімают украінскій язік. І тиче мені витяг з інструкції про мову обслуговування, де сказано, що я маю спитати дозволу (!!!) в клієнта звертатись до нього українською.
Ну і останньою краплею став клієнт, який дав на обслуговування карту з індивідуальним дизайном. Фотозображення на карті мене добило – московський кремль… чесно, мову просто відняло.
Друзі, я закликаю всіх відвідати приватбанк і подавати скарги на обслуговування недержавною мовою! Розумію, що це негарно по відношенню до моїх колег і буде мати деякі наслідки для них, не дуже приємні. Але такий стан речей просто жахає – чому я, етнічна українка, проживаючи в Україні, працюючи в державному банку, який позиціонує себе як банк для України і українців, повинна питати дозволу в москворотого бидла звернутатись до нього державною мовою???”,- справедливо завважує працівниця банку.

Після оприлюднення інформації працівниця банку зателефонувала до нашої редакції і власштувала істерику хто дав право нам оприлюднювати цю замітку. Мовляв у неї почались проблеми на роботі. Виявилось, жінці погрожуть на роботі.

Тепер у її очах винні журналісти які оприлюднили її пост..

Шкода, що патріотизм так швидко вивітрився…

1 comment

  1. Valeriy Ryabukha

    Саме в цьому відділенні (див. фото) банку мені мовою окупанта місяць тому нав’язували перелік послуг Приватбанку…Втім, побачивши мою негативну реакцію, співробітниця перейшла на вишукану українську:)
    Московська мова – фактор ризику для існування Неньки. Українська – фактор захисту. Як пояснити це жертвам окупації?

Напишіть відгук