Тернополяни, які їздили “львівською трасою”, знають про жахливий стан цієї дороги в нашій області. Мешканці Зборівського району повідомили, що щось дивне відбувається у їхньому краї: серед поля, між занепадаючим селом Лопушани та Олієвом будується нова дорога. Пролобіював її нібито уродженець села генерал міліції Василь Пісний, який прославився тим, що отримав копняка в писок від нардепа Володимира Парасюка. Нині генерал-лейтенант працює в СБУ, з вересня 2015 року призначений на посаду заступника начальника Головного управління боротьби з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України.

Разом з громадськими активістами журналіст інтернет-газети “Про все” вирішив подивитися на чудасію. Доїхати туди було непросто “львівською трасою”. Дорога в жахливому стані, а ремонтники навіть попереджувальних знаків не розміщують.

Виявилось ремонт проводить приватна компанія “Авакс проф”. Ремонтує 1,7 км дороги. Документів на ремонт при собі керівник дорожників не мав. Проект нібито “поїхав” в машині.  Принаймні, нас у цьому запевнив майстер фірми “Авакс проф” Генадій Терешко. Чоловік щиро розповів, що ремонт роблять закордонною технікою. Чи має так ремонтуватись серед поля – лише хитро усміхнувся. Мовляв, я чоловік маленький, де сказали – там працюю. Але згодом зізнався, що дійсно, будують дорогу, бо в Лопушани навідується “генерал Вася”. З одного боку це добре, що тих кілька десятків людей в глухому селі отримають дорогу. Але з іншої сторони: поруч дорога Тернопіль-Львів у жахливому стані і роблять її як мокре горить. Їздять цим шляхом мільйони мешканців Західної України…

Здивувало фахівців, які переглянули відео, чому ширина проїжджої частини між Олієвом та Лопушанами 4 метри? Виникає питання: до якої технічої категорії відноситься дорога? Чи зможуть по цій дорозі після її введені в експлуатацію курсувати автобуси? Не зможуть. А якщо не зможуть, то для кого робили цю дорогу? Для генеральського джипа?

Чи була включена ця дорога в об’єм робіт на 2017 рік і погоджена в райдержадміністрації Зборівського району: обов’язково має бути перелік робіт(план) на рік, станом на січень 2017 р. На жаль, на сайті Зборівської РДА ми не змогли знайти такий договір.

Вдалось лише розшукати, як на прийом громадян у 2015 році прийшло кілька мешканців села Лопушани і попросили в Ігоря Яворського посприяти з будівництвом дороги. Керівник району порадив їм написати звернення…. Але таких звернень тисячі від людей, бо на Тернопільщині всюди погані дороги. Чому задовільнили лише це? Хто стоїть за бізнесовим інтересом з побудови в Лопушанах сонячної електростанції на 64 гектарах?  Невже на Зборівщині так сильно поважають корейців в особі Чун Хен – директора компанії «Донсо ЛТД»?

Не менш важливим питання: хто виграв і коли тендер на ремонт цієї дороги? Нам це не вдалось дізнатися протягом трьох днів. Ні на сайті державних закупівель, ні на веб-ресурсі служби автомобільних доріг в Тернопільській області, ні облавтодору. Якщо виграла дорожники, то чому керівництво віддало роботи приватній структурі? Працівники філій облавтодору перейшли вже на трьох денний робочий графік в тижні. зарплати не бачили ще з травня місяця! Нині вже скоро закінчується літо! Для чого таке керівництво, яке віддає роботу “на сторону”?

Взагалі, хто виготовляв проект дороги?

***

Слідкувати за розвитком новини можна на нашій сторінці у Фейсбук  на youtube-каналі та гугл+  Підписатися та стежити за найцікавішими онлайн-трансляціями можна тут

Підписатися на наші новини можна в twitter та instagram 

Довідка

У Лопушанах не мешкає нині навіть дві сотні осіб. Це за даними Вікіпедії. Насправді, на центральній дорозі села більшість хат пустують, подвір’я позаростали.

 



ПІД ЧАС ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ У ЛОПУШАНАХ В ТРАВНІ 2017 року. ОБГОВОРЕННЯ ПОБУДОВИ СОНЯЧНОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ НА 64 ГЕКТАРАХ. У ЗАЛІ ВСЯ ГРОМАДА. ВИГЛЯДАЄ, ЩО ГОСТЕЙ БІЛЬШЕ, НІЖ МІСЦЕВИХ








10 comments

  1. Василь

    Роблять дорогу тай добре, вам не вгодиш…Не роблять – зле, роблять – теж зле..(( Дорога Львів-Тернопіль, яку ви приплітаєте, до дороги, яку ремонтують між глухими селами мають різних “власників”. Львівська-державна, а між селами Лопушани і Оліїв – місцева.
    Ой журналісти, журналісти…..печаль з вами…

  2. Анонімний

    А що тих кілька десятків жителів села не люди? Вони що за стільки років важкої праці на полях не заслужили кращої дороги?

  3. Анонімний

    а знаєте, ми тішимось, що є дорога до Лопушан бо легше добиратися в ПЕРЕПЕЛЬНИКИ, Гарбузів, Манаїв… добиратися у ці села через Ярославичі і Гукалівці то треба мати добре здоровя і стальні нерви…. Тож дякуємо тим хто робить дорогу і не “серед поля”, а від села до села в якому ЩЕ живуть люди. Дай Боже здоровячка всім хто допомагав робити дорогу до села….

  4. Анонімний

    Всі хто причетні до ремонту цієї дороги,дай Боже їм здоров’я!!! Отак би помаленько дійшли до Перепельник!!! Ми дуже всі хочемо гарної дороги!!!

  5. Галина Нечай

    Та цією дорогою користуються не тільки жителі села Лопушани, але і Гукалівців, Перепельник, Гарбузова. Як важко їхати по тих ямах щосуботи до батьків, які на свою мізерну пенсію не можуть поїхати до міста. Ви проводьте розслідування там, де дороги поклали і через місять вони знову виявились непридатними, там, де їх нема. Працюйте чесно, а не на замовлення. Парадокс. Замість того, щоб питати владу, чому нема доріг, ви з’ясовуєте. навіщо її будують.

  6. Ольга, викладач економічного університету

    Навпаки, журналісти і громадські діячі діляться роздумами і чинять по совісті. розказали як би все мало було по правді, по совісті. мала час – включила нині на кафедрі. навіть наш завкафедрою погодився, що Юлик в службі автомобільних доріг, що Яворський в райдержадміністрації вже зовсім страх втратили. хіба можна так нехтувати законами здорової логіки і суспільної моралі..ну добре, закони в Україні не працюють..але ж не вічні вони на посадах..

  7. Ірина

    Напевне не було ще такого, щоб хтось, колись був задоволений дорогою “Львів-Тернопіль”!!! Її постійно роблять, доробляють, переробляють і т.д і т.п. То що, виходить жителям сіл ніколи не бачити асфальту???
    А коментарі журналістів за кадром взагалі вражають- “для кого тут робити дорогу, для тих дітей з глиняної хати”-та хоч би й для них-Ви он посадили свої п’яті точки в машину і заїхали в те село, назву якого навіть не змогли запам’ятати, а Ви знали що декілька років тому туди навіть автобус не їздив і люди 5 кілометрів йшли в село пішки, крім тих що там живуть, є ще їхні діти які їх навідують кожного тижня і несуть важкі сумки до своїх батьків з самим необхідним, бо магазину в селі не має!!! А коли починався шкільний рік- то тих декілька школярів долали цю відстань щодня, та чомусь Ви розслідувань не проводили, не резонансно? А за швидку, яка по тій дорозі що була до недавна, навряд чи би встигла до тої “босої дитини з глиняної хати” Ви не думали? чи таких “босих дітей” і тих старих людей вже не шкода? І правду тут писали за навколишні села, які також користуються цією дорогою і автобусом, який, як не дивно, їздить по тій же дорозі, а не літає!!!!! Крім того самі кажете, що стелять звичайний асфальт, котрий розповзеться по всій дорозі, тож немає чого тут заздрити. Я звісно за “свободу слова” і проти “цензури”, але останнім часом бачу як журналісти нашої області пишуть суцільні нісенітниці, лиш би стаття по яскравіше вийшла!!!!!
    І навчіться думати про те що говорите, тай взагалі навчіться розмовляти!!!

  8. Болеслав Чиж

    Цією дорогою користуються жителі сіл Гарбузів, Манаїв, Перепельники. Якби ще зробити до Гарбузова хоч з твердим покриттям. Тоді жителі цих сіл мали б змогу спокійно добиратись в райцентр.Ця дорога особливо актуальна взимку, коли на Ярославичі проїзд закритий аж до весни.Жителі цих сіл думаю мене розуміють Крім цього, все що робиться для покращення доріг нашого регіону- треба вітати.

  9. Микола

    Зрозуміло, що ситий голодного не зрозуміє. Так і місцеві жителі десь там мали потребу всього західноукраїнського краю, коли до їхнього села роблять кілька кілометрів дороги. Хай весь світ почекає, а точніше йде у відомому напрямку. тільки людям невтямки, що так господарство країни чи області вести не можна. що це совдепія. я на стороні журналістів. дуже класно вони жартували на одному з відео. село вимерло майже. розумію, що там живуть люди, проте дорогою Львів-тернопіль хіба не такі ж українці їздять. тому слухати місцевих не варто. є державні інтереси. скидаю капелюха перед журналістами, які не полінувались поїхати, написати, а головне – зняти фото і відео- показати як є. проти думки людей. вірю, що завдяки таким прогресивним людям ми відродимо Україну

Напишіть відгук