У жовтні різко зросло охоплення українських сайтів, Facebook та YouTube

Поділитися

Youtube.com і Facebook.com продовжують нарощувати свою аудиторію, збільшуючи відрив від інших конкурентів – про це свідчать дані щомісячного дослідження Kantar TNS CMeter за жовтень.

Значне зростання в жовтні показує також і e-commerce сегмент. Rozetka.com.ua зросла майже на 7%, Prom.ua майже на 4%, а у Aliexpress.com охоплення зросло на 2%. Продовжують втрачати аудиторію російській проекти. Yandex.ua за місяць зменшив охоплення на 3%, втративши одразу 4 позиції (опустився з 12 на 16 місце).

ВКонтакте після різкого падіння в попередні місяці, в жовтні стабілізував своє охоплення. Одноклассники закривають першу ТОП-25 популярних сайтів, повідомляє watcher.com.ua

YouTube запровадив новий рекламний алгоритм

Поліцейські впіймали лікарняного злодія